Misschien hebben er nog meer meiden last van; als ik ook maar iets doe de laatste tijd ben ik meteen buiten adem en gaat mn hart als een razende tekeer. Dan moet ik echt even gaan zitten voordat ik weer verder kan. Bijv. met de trap oplopen naar boven, of de bedden verschonen. Dat laatste lukt me niet eens meer in een keer, dan moet ik echt even 5 minuutjes gaan zitten voordat ik weer verder kan! Ook met wandelen buiten moet ik een gangetje van niks aanhouden anders trek ik het niet. Is dit nou normaal? Ik zit iedere keer te hijgen als een oud paard...
Jij bent al een stukje verder dan ik, maar ik heb af en toe ook last van hartkloppingen. Mijn vk zei dat dat heel normaal is en dat ik me daar niet druk om moet maken. Ik ben nog niet snel buiten adem, maar ja, ben dan ook nog niet zo ver als jij.
Het hoort er allemaal bij Ik heb er ook last van... best wel eens lastig want ik kan het al hebben als ik de telefoon moet pakken .. nou en ga dan maar eens een gesprek voeren als je zo buiten adem bent
Hoi, Ook ik heb hier vreselijk veel last van. Ben al heel erg snel buiten adem en last van versnelde hartslag maar ook dat mn hart overslaat,erg vervelend allemaal.Ik heb het nu elke dag.Gelukkig dat het herkenbaar is.
Heel herkenbaar en ben nu nog niet eens op de helft en ben nu al bekaf als ik ff naar boven moet lopen, maar merk wel dat het de ene dag erger is dan de andere dag.. dat beloofd wat!
Kortademigheid kan een zwangerschapskwaaltje zijn ja. Ik heb het ook al, als ik met de hond wandel ga ik heel wat langzamer dan normaal!
Hier hetzelfde, ben nog niet op de helft, maar ben ook veel sneller dan normaal buiten adem. En met wandelen lijk ik wel een oud vrouwtje, ik kom haast niet vooruit. Dat belooft weer wat voor wanneer ik verder ben in de zwangerschap. Met m'n eerste zwangerschap had ik hier ook veel last van en na de bevalling was het weer over, dus dat zal ook nu wel weer zo zijn.
Nou onze katten "wonen" op zolder, en om "even" nieuwe brokjes en schoon water te geven kost me wel ff hoor... Moet ik boven aangekomen echt even op de trap gaan zitten om bij te komen... Na het stofzuigen kan ik ook echt een avondje vrji plannen....
Hier nog 1. Voor mijn zwangerschap top conditie, drie maal per week hardlopen, maar nu.... de trap op is al dezelfde inspanning als voor mijn zwangerschap 10 km hardlopen! En wandelen is een martelgang/slakkengang....