hoi meiden ik heb sinds vorige week last van een soort brok in mijn keel. het voelt heel vaag net of er iets blijft steken. ik moet er niet van overgeven maar wel van boeren. het maakt niet uit of ik eet ja of nee het blijft hetzelfde, het zakt ook niet. het begint al vroeg smorgens soms al voor het eten, maar vaak erna. het is met de dagen wel wat erger geworden. ik heb het nu zo'n 1.5 week. wie oh wie herkent dit? ik heb dit over soort misselijkheid nog nergens gelezen. groetjesss
Ik heb dit gevoel heel erg gehad toen ik misselijk was/ben. Je kan wel eten en zow maar er zit een soort "brok"idd in je keel wat bij mij net leek of er iets zat al om over te geven maar er kwam niets. Duurde soms paar dagen achtereen. Heb daar nu geen last meer van...
Herkenbaar! Ik heb daar nu ruim een week ook veel last van. Ook dat boeren Ik ben benieuwd of er meer zijn die het hebben (gehad)
Heel herkenbaar, bij mij is het een soort slijmprop in mijn keel (heb dit elke ochtend, als ik dan wil spugen krijg ik kotsneiginge..
ik heb het ook gehad toen ik ongv 17weken was ik heb toen het op een gegeven moment uitgespugt ben er ook 3dagen ziek van geweest! maar iid zo brokkerig gevoel. gr
Hoi ! blij te lezen dat ik niet de enige ben! hadden jullie dat ook een hele dag door? ik sta ermee op en ga er mee naar bed niets helpt! zelfs niet kleine beetjes eten verspreid over de dag! het is even weg tijdens het eten, maar zodra ik me laatste hap naar binnen heb , voel ik het weer! xx
Hoi ik wilde deze vraag net stellen Ik heb er sinds een paar dagen ook erge last van. Eten enzo lukt wel, maar ben daarna meteen weer misselijk, brok in de keel. Erg vervelend. Ook moet ik vaak boeren en soms wil dat ook niet. Ik hoop dat het snel overgaat!
hoi meiden blij te lezen dat ik niet de enige ben. ik moet zeggen dat ik er nu minder last van hebt. misschien is het toeval maar hetvolgende heb ik gedaan. 1 dag gestopt met mijn vitaminepillen en alleen foliumzuur geslikt. het hele weekend tik tak orange gegeten! ( dit deed ik vanwege de vieze smaak in mijn mond) ik moet zeggen dat het wel geholpen heeft. nu maar hopen dat het nog meer wegtrekt en wegblijft!