Pfoei... ben gestopt met de pil destijds om medische redenen. Ik was naar een lichtere pil geswitcht. Toen werd ik met die nieuwe pil helemaal niet meer ongesteld. Na 4 maanden proberen met de nieuwe pil besloten dat we helemaal klaar waren met hormonale anticonceptie. Samen hebben we besloten dat, als er een kindje zou komen het heel erg welkom zou zijn. Ik ben ruim anderhalve maand na het stoppen met de pil nog een keer ongesteld geworden. (heel erg ongesteld!) ... en de maand daarop had ik een positieve test in handen. Heel snel dus! We hadden er helemaal nog niet op gerekend, omdat sommige stellen er juist zo lang over doen...
de 1ste zwangerschap: Een maand nadat ik met de pil ben gestopt. Werd een mk helaas. 2de zwangerschap 3 maanden na mijn miskraam. deze werd ook een miskraam. 3 zwangerschap. 9 maanden. Deze was een ongelukje we hadden het even op stil gezet. Toch zwanger geworden
Gek genoeg lijkt het zo te zijn dat je juist zwanger wordt op het moment dat je er helemaal niet mee bezig bent... op vakantie of omdat je geen zin meer hebt om actief te gaan klussen en zoiets hebt van we zien wel...
De eerste keer was ik na 2 pogingen zwanger, maar helaas een miskraam. Daarna werd ik 2x na 3 weken ongesteld en de maand erop was ik weer zwanger!
ik ben na het stoppen met de pil 2 keer ongesteld geweest. dus 3 maanden zeg maar! Moet wel zeggen dat ik het niet zo snel had verwacht omdat je zoveel verhalen hoort dat het zo lang duurt!
Ben gestopt met de pil en was ook zwanger.. We hadden verwacht dat het wel even zou duren maar een maand later was het dus al zover
ehm ik was ook per ongeluk zwanger. we hadden het niet eens door. dus mn vriend zei op een dag doe eens een test. en ja hoor. zwanger
laat ik het zo zeggen ik ben in onze relatie in totaal 3 maanden zonder pil geweest (op de weken na de bevalling daarbuiten gelaten) en ben nu zwanger van de tweede allebei in de eerste ronde meteen...
Hoi Allemaal, Bij ons heeft het allemaal wat langer geduurd. Bijna anderhalf jaar. We hadden net een afspraak bij de gynecoloog staan om een traject in te gaan voor fertiliteitsonderzoeken. Ik was heel blij dat ik deze mocht afbellen.