Hallo iedereen, Beetje nutteloos onderwerp maar ik wil dit heel graag even delen omdat ik super blij ben en trots ook! Ben in december bevallen van mijn eerste kindje op het laatst woog ik 90 kilo begin van de zwangerschap 75. Jaren geleden woog ik 55. Nu ben ik in februari begonnen met dieeten. Vanmorgen woog ik 67 kilo ik ben er 13 afgevallen in 5 maanden, wat voel ik me goed zeg! Oke ik ben nog steeds een beetje flink omdat ik van nature klein en altijd dunner ben geweest maar wat gaat het er moeilijk van af zeg! Dit geeft me echt de moed om nogdoor te gaan. Alle andere dames wat willen afvallen ik wens jullie heel veel succes en hopelijk binnenkort hetzelfde resultaat. Liefs
Ik heb zoveel respect voor je. Bij mij lukt vijf kilo maar daarna ... zucht!!! Zet door je kunt die laatste kilo's ook nog!!!
Gefeliciteerd! Het is zo ontzettend moeilijk om op een verantwoorde manier zoveel af te vallen. Hier helaas al een jaar bezig maar door wat tegenslag tot een paar weken geleden nog niet echt resultaat. Maar nu toch eindelijk 4 kilo eraf en weer dichtbij mijn gewicht voor de zwangerschap.
wat goed zeg!! ik ben zomaar na de bevalling 10kilo verloren,en moet er nog 6. maar ik geef borstvoeding dus dan mag je niet lijnen,maar ga va volgende week wel weer naar de sportschool.
Dankjewel voor de reacties, Nee ik volg geen speciaal dieet, ik heb mijn eetpatroon gewoon aangepast. Ik eet smorgens 1 stuk ontbijtkoek ( ik kan smorgens namelijk moeilijk eten ) rond 10 uur een stuk fruit, tussen 12 en 1 een bruine boterham met vlees en een cracker met kaas en komkommer en savonds een kleine portie avond eten. Als ik savonds honger heb pak ik me een stuk fruit. Ik loop 2 keer in de week een uurtje na een anders dorp. Meer doe ik niet. Even voor de dames die ook aan het dieeten zijn; het is zeker moeilijk maar jullie mogen ook echt trots op jezelf zijn, ook al ben je maar 1 kilo kwijt het begin is er dan. Ik heb het in het begin ook erg moeilijk gehad, dan dacht ik savonds zou ik een dagje zondigen? Maar hoe meer ik afval hoe minder ik dat wil. Soms als mijn vriend iets van de frituur of pizzaria wil dan zeg ik eet maar alleen want ik wil me aan mijn dieet volgen. Na een tijd zit het er echt in. Mensen kunnen snoepen voor mijn ogen na zoveel tijd kan ik de verleiding doorstaan. Ik wens jullie allemaal heel veel succes, ook al is het soms moeilijk je komt er heus wel, en mocht het je niet lukken, dan was je er nog niet klaar voor. Op een dag ben je er wel klaar voor en dan denk je; nu stop ik echt want ik kan het niet meer aanzien en of je nu 80 of 200 kilo weegt het lukt je alleen wanneer je er echt zelf klaar voor bent! Zet hem op!!!
Dank je wel voor je peptalk En wat goed van je zeg!! Ik ben afgelopen maandag ook begonnen, dwz geen tussendoortjes meer. En ik val tot nu toe elke dag een halve kilo af! Ben dus nu al 2kg kwijt, dus ga wel even doorzetten Verder eet ik wel gewoon zoals ik anders ook deed, dus gewoon een paar boterhammen en patat ofzo eet ik ook wel, maar ik snoepte best veel tussendoor en vooral savonds, dus zo hou ik het denk ik wel vol! Succes iedereen!
Heel goed! Hier ook babyvet aan het afvallen. Ik woog altijd 70kg (ben 1.76) maar tijdens Deze laatste (3e) zwangerschap 98Kg Had nog 10 kg van de 2e zwangerschap Doordat ik kort op elkaar zwanger werd. ik geef borstvoeding en eet normaal, snoep amper en ben nu 81kg Mijn buikje is al bijna helemaal weg. Nu Nog 11kg te gaan, misschien wil ik ook beginnen met een Curves training, (krachtraining & cardio in 30 min)