Ben wel benieuwd naar met wie jullie wel eens vergeleken worden. En vind je het irritant of juist leuk?
Ik kreeg vaak te horen dat ik leek op die vrouw met krulletjes uit Saai (kwam op Villa Achterwerk). Weet haar naam niet..
Ik ben ooit vergeleken met Audrey Hepburn Het slaat werkelijk nergens op, maar ik blijf t mijn leven lang onthouden
ze zeggen weleens dat ik op yvon jaspers lijk, maar dat vind ik zelf niet haha. Dus zou het niet weten
Toen ik jonger was en nog een bril had zeiden mensen vaak tegen mij dat ik leek op Angelo(?) van de Kelly Family Vond ik toen echt niet leuk maar ik kan er nu wel om lachen. En ik ben 3 jaar terug vergeleken met Monique Sluyter.
Mijn verloskundige vergeleek me onlangs nog met Kristen Stewart van Twillight.. In het algemeen schijn ik nogal op Dita von teese te lijken. Ik vind het zelf soms een beetje irritant, haha.. Alsof ik me dan extra goed moet voelen omdat die mensen bekent zijn. Al ben ik wel gek op Dita von teese.
Jaren geleden zeiden mensen dat ik leek op een meisje uit ATWT. Volgens mij heette ze Abigail, maar kan geen foto van haar vinden? Of dit echt zo is, weet ik niet. Hahah.
https://www.google.nl/search?q=kristina+sisco+romero&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nlfficial&client=firefox-a&channel=fflb&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=KIhJUYbuIuiI0AWHqoGAAw&biw=1366&bih=640&sei=OIhJUc79OonT0QXCkIDQBA Is geen belediging in ieder geval
Huh?? Daar lijk ik echt niet op!!! Hahaha Dan heb ik toch de verkeerde naam denk ik ... het was iig een jonge vrouw, een dochter van iemand.. Met bruine haren