Telefonie @home

Discussie in 'De lounge' gestart door Otje, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Het hoort niet echt thuis op een zwangerschapsforum maar ja...

Ik heb internet en telefonie van @home en internet doet het gewoon maar de telefoon niet. Vanochtend werd ik gebeld op mijn mobile door een vriendin die vroeg waarom ik de hele ochtend in gesprek was. Nou, was dus niet in gesprek. Ik heb ook al tig keer geprobeerd te bellen naar de klantenservice van @home met mijn mobiel maar krijg dan steeds te horen "dit nr is nu niet bereikbaar". Zijn er meerderen die dit probleem hebben vandaag? Ik woon in Noord-Limburg (venlo)

Gr Otje

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    een collega van mij had het gisteren. Bij @home vertelden ze dat er een landelijke storing is.

Wij hebben ook @home, maar wel gewoon telefoon. Het is dan wel goedkoper, maar niet altijd idealer.

3. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Net op tv gezien dat @home grote problemen heeft (gehad) gisteren en vandaag.

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wij hadden gisteren ook geen internet en telefoon, maar het is gelukkig weer opgelost. Jammer, maar helaas. Ach, zo eens een dagje zonder internet is ook niet zo'n ramp. Het is afkicken (vooral deze site... hahaha), maar dat komt ook wel weer goed. En het is inderdaad zoveel goedkoper dan KPN... daar heb ik wel een dagje storing voor over ;).

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Mijn buurvrouw vertelden ook dat ze al 2 dagen geen telefoon had (woon in Horn...niet zo ver van Venlo dus).
    Wij hebben wel internet via @home, maar geen tel. Heb daar al zoveel problemen over gehoord, dat we er voorlopig niet aan beginnen!
    Internet deed het overigens wel gewoon hier...

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Het probleem is al opgelost. Sinds vanochtend doet mn foon het weer. Verder op zich weinig problemen met @home dus ik blijf er gewoon bij.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij zaten alleen zondag twee uurtjes zonder internet, telefoon en TV. Ben verder erg tevreden over @Home.

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wel fijn dat de storing zo snel weer is opgelost!
    Wij hadden eerder ook @home, maar wij lagen er 9 van de 10 keer uit! Ik werd er echt schijtziek van! Voor mij nooit geen @home weer hahaha :)

9. Niet meer actief

Wij zelfde probleem.

@ home gebeld, daar zeiden ze dat het te maken had met blablabla... (jaja) Moest 2 uur stekker uit modem en toen inderdaad weer telefoon...

Tot de eerstvolgende keer dat we weer online gingen, begon het weer van voren af aan.

Van de 14 dagen dat we het hadden, zijn we misschien 1 dag bereikbaar geweest.

Als je nog in je proefperiode zit, heb ik 1 advies:

VLUCHT NU HET NOG KAN!

(Met i-net en tv van @home heb ik geen problemen)

10. Claudia32

Claudia32 Actief lid

12 nov 2006
    133
    0
    0
    Moeder
    Tilburg
    Ik woon in Tilburg en ik had daar maandag last van.
    Heel de dag en avond geen telefoon.
    Heb ook alles van @Home.
    Ze hadden werkzaamheden aan de kabel.
    Het resetten van het modem helpt niet echt dan op dat moment dus de telefonistes op het call center lullen ook maar wat uit hun nek.
    Ik ben zo vertrouwd met hun problemen en werkzaamheden dat ik nog eens niet meer bel wat ik moet doen.

11. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben maandag ook geen telefoon gehad en internet deed het 's avonds ook niet meer. Er was een storing. We hebben het wel vaker, maar als we de modem dan resetten doet ie het vaak weer na 5 minuten.

12. Niet meer actief

Storing, jaja.....

13. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Wil hier toch even op antwoorden. Ik weet uit ervaring, dat er wel eens problemen zijn, maar er zijn ook veel storingen die door derden (niet door @home) worden veroorzaakt. Verder vind ik @Home in vergelijking met andere kabelinternet/telefonie aanbieders, ver erboven uitsteken.

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goh, das toch wel erg verschillend.... die problemen bij @home. Ik heb al jaaaaaren internet via @home en dat gaat prima en sinds juni 2006 telefonie en heb dus afgelopen dinsdag geen telefoon gehad maar verder is altijd alles in orde. Blijkbaar ook afhankelijk van waar je woont?

15. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Aandelen ? ;)
    Ik had wereklijk ALTIJD gezeik met @home. Ben overgestapt op telfoon en internet van Tiscali en we hebben nooit meer problemen en zijn een stuk voordeliger uit.

Deel Deze Pagina