Het hoort niet echt thuis op een zwangerschapsforum maar ja... Ik heb internet en telefonie van @home en internet doet het gewoon maar de telefoon niet. Vanochtend werd ik gebeld op mijn mobile door een vriendin die vroeg waarom ik de hele ochtend in gesprek was. Nou, was dus niet in gesprek. Ik heb ook al tig keer geprobeerd te bellen naar de klantenservice van @home met mijn mobiel maar krijg dan steeds te horen "dit nr is nu niet bereikbaar". Zijn er meerderen die dit probleem hebben vandaag? Ik woon in Noord-Limburg (venlo) Gr Otje
een collega van mij had het gisteren. Bij @home vertelden ze dat er een landelijke storing is. Wij hebben ook @home, maar wel gewoon telefoon. Het is dan wel goedkoper, maar niet altijd idealer.
Wij hadden gisteren ook geen internet en telefoon, maar het is gelukkig weer opgelost. Jammer, maar helaas. Ach, zo eens een dagje zonder internet is ook niet zo'n ramp. Het is afkicken (vooral deze site... hahaha), maar dat komt ook wel weer goed. En het is inderdaad zoveel goedkoper dan KPN... daar heb ik wel een dagje storing voor over .
Mijn buurvrouw vertelden ook dat ze al 2 dagen geen telefoon had (woon in Horn...niet zo ver van Venlo dus). Wij hebben wel internet via @home, maar geen tel. Heb daar al zoveel problemen over gehoord, dat we er voorlopig niet aan beginnen! Internet deed het overigens wel gewoon hier...
Het probleem is al opgelost. Sinds vanochtend doet mn foon het weer. Verder op zich weinig problemen met @home dus ik blijf er gewoon bij.
Wij zaten alleen zondag twee uurtjes zonder internet, telefoon en TV. Ben verder erg tevreden over @Home.
Wel fijn dat de storing zo snel weer is opgelost! Wij hadden eerder ook @home, maar wij lagen er 9 van de 10 keer uit! Ik werd er echt schijtziek van! Voor mij nooit geen @home weer hahaha
Wij zelfde probleem. @ home gebeld, daar zeiden ze dat het te maken had met blablabla... (jaja) Moest 2 uur stekker uit modem en toen inderdaad weer telefoon... Tot de eerstvolgende keer dat we weer online gingen, begon het weer van voren af aan. Van de 14 dagen dat we het hadden, zijn we misschien 1 dag bereikbaar geweest. Als je nog in je proefperiode zit, heb ik 1 advies: VLUCHT NU HET NOG KAN! (Met i-net en tv van @home heb ik geen problemen)
Ik woon in Tilburg en ik had daar maandag last van. Heel de dag en avond geen telefoon. Heb ook alles van @Home. Ze hadden werkzaamheden aan de kabel. Het resetten van het modem helpt niet echt dan op dat moment dus de telefonistes op het call center lullen ook maar wat uit hun nek. Ik ben zo vertrouwd met hun problemen en werkzaamheden dat ik nog eens niet meer bel wat ik moet doen.
Wij hebben maandag ook geen telefoon gehad en internet deed het 's avonds ook niet meer. Er was een storing. We hebben het wel vaker, maar als we de modem dan resetten doet ie het vaak weer na 5 minuten.
Wil hier toch even op antwoorden. Ik weet uit ervaring, dat er wel eens problemen zijn, maar er zijn ook veel storingen die door derden (niet door @home) worden veroorzaakt. Verder vind ik @Home in vergelijking met andere kabelinternet/telefonie aanbieders, ver erboven uitsteken.
Goh, das toch wel erg verschillend.... die problemen bij @home. Ik heb al jaaaaaren internet via @home en dat gaat prima en sinds juni 2006 telefonie en heb dus afgelopen dinsdag geen telefoon gehad maar verder is altijd alles in orde. Blijkbaar ook afhankelijk van waar je woont?
Aandelen ? Ik had wereklijk ALTIJD gezeik met @home. Ben overgestapt op telfoon en internet van Tiscali en we hebben nooit meer problemen en zijn een stuk voordeliger uit.