oke, wie kan er helpen?? mijn kat heeft zonet zijn vleesbrokken er uitgespuugd hij zat in zijn mandje (krabpaal) op ong. 170 hoogte en de grove stuc muur der achter zit dus er helemaal onder van boven tot onder zelf ben ik meteen voorzichtig gaan deppen met een nat doekje en het meeste is er af maar nog niet alles iemand een idee hoe dit er af te krijgen? ook zit zijn stoffen mandje er helemaal onder en die kan ook niet uit elkaar ik heb eigenlijk de meest mogelijke schoonmaakproducten en doekjes/sponsjes enz wel in huis oowja de krabpaal zit klem tussen vloer en plafond en is heel zwaar dus het hele ding naar buiten is geen optie
Is het een witte muur? Dan bleek? Dasty doet ook wonderen altijd! De stoffenmand zal ik afspoelen onder de kraan (ligt er veel eerst opscheppen met stoffer en blik) en dan in de wasmachine. En als laatste misschien Dettol?
een gebroken wit (iets roze) muur maar dus geverfd dus denk dat bleek niet gaat werken de stoffen mand zit dus vast als onderdeel van de krabpaal en bestaat dus uit niks meer dan spaanplaat met een zacht harig velletje die vast gelijmd? zit De troep zelf is al weg maar dus wel natte vieze plekken er in
ben nu met de stoomeend de muur aan het doen en dit werk gelukkig goed nu alleen nog wat voor het mandje bedenken
Mandje zou ik ook stomen, is denk ik het enige dat je kunt doen. Ik weet niet of je groene biotex in huis hebt maar je zou met een sopje daarvan even het mandje goed kunnen deppen en vervolgens stomen. Biotex is ongevaarlijk voor dieren, gebruiken wij ook wel eens bij dit soort ongelukjes.
biotex goh dat ik daar zelf niet op gekomen ben, thanxx daar maar even mee gesopt het ruikt in iedergeval al weer een stuk beter nu liggen nu een paar theedoeken op om het droog te trekken en het spaanplaat een beetje te beschermen voorlopig maar geen vleesbrokken meer voor het monstertje