Koning Willem Alexander & Prinses Beatrix

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nora1983, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Echte hollandse meiden wat mij betreft...groot en stevig.
    Daar lopen er hier in Friesland ook heel veel van rond :D

Niet dat Amerikaanse dik. Dat is nog echt niet het geval. Zover laten ze dat ook echt niet komen ( neem ik aan...dat is toch echt ongezond)

2. Sophie201112

19 apr 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het viel mij ook op, hoor. :)
    Vind dat je dat best op mag merken.

3. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik me vroeg nog aan mijn man hoe ze toch zouden zijn opgevoed. Ze gedroegen zich de hele dag zo netjes en voorbeeldig. Hele tijd een glimlach op een gezicht, nooit ze zien zeuren ofzo. Mijn kinderen zijn een stuk jonger, maar ik zie mijn kids echt niet zo netjes gedragen de hele dag ;)

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Gewoon gezonde Hollandse welvaart! Ze zien er prachtig uit. Moest wel lachen om een stukje bij het NOS. Werden twee jonge jongens geïnterviewd en vonden de prinsesjes 'er goed uit zien' Een nieuwe generatie is duidelijk opgestaan :D

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Haha dat zei ik ook al hier thuis. Ze worden natuurlijk in een heel andere milieu opgegroeid hè. Die van ons houden het ook zo lang echt niet vol :$

6. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

De term slanke modepopjes vindt ik net zo erg als de opmerking dat de 2 prinsesjes zwaar lijken te zijn.
    Mijn kinderen hebben ondergewicht, ik doe er alles aan om ze meer te laten wegen, en vindt die term dus echt helemaal nergens op slaan! ;) Opmerkingen over gewicht/bouw van kinderen kun je beter niet maken, je weet nooit het echte verhaal er achter.
    Wees blij als je kinderen gezond zijn!

7. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik zei ook al tegen mijn man, 't lijkt me wel hilarisch als Ariane of Alexia keihard aan Amalia's hand had getrokken toen ze over de rode loper liepen. Zoals zusjes onder elkaar wel eens doen (loop nou niet zo hard joh... ;)) Op een gegeven moment keek 1 van de meisjes op het horloge van WA op de boot: die vond het allemaal vast erg lang duren en maakte daar vast een opmerking over... ;) Toen het kinderkoor zong in de kerk zat Amalia heel hard te geeuwen, 't leek ook net een slaapliedje..;) Tijdens de balkonscene stak Amalia heel baldadig haar arm in de luch ipv netjes te wuiven...
    'k Vond dat ze het alle 3 heel goed gedaan hebben! :D

8. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam

Och jee.. wat kennen mensen toch goed zijn om op elk woordje te letten...
    Denk dat ze gewoon bedoelde dat de prinsesjes ook maar "gewone" kindjes zijn en niet de groente of aardappeltjes worden afgewogen...

ik vind ze trouwens niks te zwaar hoor... lekker gezond zo..

9. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Jij denkt dat ze bedoelde dat de prinsesjes gewone kindjes zijn, ik val over de opmerking slanke modepopjes.
    Of je dan op elke woordje let.... Lijkt me niet.. ;)

10. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    euhm jawel.. want jij betrekt het je dan meteen weer persoonlijk aan.

11. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Dat is idd zo, en daar heb ik zo mijn redenen voor.
    Ik kan er gewoon nooit zo goed tegen als er gezeurd wordt over gewicht/bouw van kinderen.
    Dat komt waarschijnlijk door de ervaringen die ik (helaas) opgedaan heb met mijn kinderen.
    Dan vat je zulk soort dingen snel persoonlijk op.
    Misschien niet altijd goed... ;)

12. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Moet je idd niet doen.. heeft geen enkele functie.. zoals er bij jou mischien geroepen zal worden dat je je kindje meer eten moet geven is het hier andersom. Dat ik dr vet mest ofzo.

Mn dochter is niet dik, maar heeft een stevige bouw. eet echt niks geks.. dus ja ik kan er ook verder niet veel mee.

Neemt niet weg dat als ik weer een opmerking krijg dat het niet altijd goed valt. Mja dan zijn ze wel echt naar of over mn dochter gericht.

Heeft echt geen enkele nut om je eigen er druk om te maken wat anderen vinden, mening hebben ze toch wel.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou mijn zoontje is ook een scharminkel hoor en ben constant aan het proberen hem iets te laten eten, je vat het echt verkeerd. Ben gewoon wel 'blij' dat zij met toch een soort van voorbeeldfunctie ook gewoon geen perfecte afmetingen hebben zoals het gros het zo graag ziet.

14. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Misschien vat ik het verkeerd op, volgens jou, maar bij mij viel de term 'slanke modepopjes' gewoon verkeerd.
    Maar dat heb ik in bovenstaande posts al uitgelegd. ;)

15. kissi

kissi Actief lid

13 jul 2011
    271
    0
    0
    ik kom zo even binnenvallen. ik vind het koningspaar in engeland een stuk echter dan bij ons hier in nederland ( veel te veel in scene , etc, laat maxima eens gek doen ofzo bij van buren) het is allemaal zo nep dat gezwaai.
    Vierjarige wijst prins William af - De Standaard

16. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Effe weer over waar het topic oorspronkelijk over ging;):
    Ik vond het koningspaar er ook schitterend opstaan. Vooral Maxima's laatste jurk vond ik adembenemend mooi. Hulde aan de ontwerper(s)
    Ik heb eigenlijk ook weinig met het koningshuis, maar was wel echt ontroerd door de mooie momenten. Had ik eigenlijk niet verwacht van mezelf :D

17. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Was echt een prachtige blauwe jurk die Maxima droeg, zo ook de andere jurken die ik gezien heb daar niet van, maar deze sprong er echt uit. Beatrix super vrouw.

Kreeg ook kippenvel bij wat dingen die ik gezien/gelezen heb, niet live gevolgd verder, maar was volgens mij en hele mooie dag voor iedereen die er deel van heeft uit kunnen maken.

18. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    En ik begrijp wel wat Umm85 bedoeld.
    Soms zijn dingen zo stijf en gemaakt, maar de prinsesjes zijn gewoon goed zoals ze zijn. Niet een onrealistisch ideaal waar mensen tegenwoordig zich zo sterk aan vast houden, zowel als volwassenen als wat volwassenen bij kids voor mekaar proberen te krijgen.

Gewoon heerlijk Hollands welvaren, niet dun, niet dik, gewoon goed zoals ze zijn.

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
  20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vreselijk dat er nu al op gelet worden of de meisjes dik zijn of niet.
    Het zijn gewoon gezonde meiden, niet dik of dun maar gewoon prima.

Deel Deze Pagina