In sloot gevonden jongetje (3) gereanimeerd

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Cynnie1984, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    In sloot gevonden jongetje (3) gereanimeerd - AD.nl

Een 3-jarig jongetje is gereanimeerd nadat hij gistermiddag was gevonden in een sloot in Hendrik-Ido-Ambacht. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Hij is in zorgwekkende toestand naar het ziekenhuis gebracht.
    Het is nog onduidelijk hoe de peuter in de sloot was beland en met wie hij daar was. Hij werd aangetroffen door werknemers die bezig waren met het schoonmaken van de sloot aan de Van Galensingel. Het jongetje werd op de kant gehaald en gereanimeerd.

De politie doet onderzoek naar het voorval. De hulpverleners en werknemers krijgen nazorg.

BRON: AD.NL

Wat een vaag bericht er staat helemaal niets over ouders of oppas ofzo??? Hopelijk red hij het/.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik hoop ook dat hij het redt..Ik las elders dat hij langer dan 5 minuten in het water moet hebben gelegen, dus ik vrees het ergste....:(

Ik kan ook nergens iets vinden over ouders of oppas.

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Toch redden kinderen het vaker als volwassen mensen na bijna verdrinkingsdood...Hoop het zo

Echt een vaag bericht!

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hoop dat ie het red en maar goed dat er iemand bij de sloot bezig was anders was het misschien wel anders afgelopen...

5. kipjetok

kipjetok Bekend lid

Jul 21, 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op telegraaf.nl staat dat het jongetjes is overleden. Weet waar het is, woon in Ambacht. De rillingen lopen over mijn rug, dit hoop je als ouder nooit mee te hoeven maken. Mijn dochter (4) mag nog niet eens op het gras staan als we eendjes voeren. Heb bij mij in de straat laats nog een mannetje van 2,5 langs de waterkant weggetrokken, moeder zat 'gezellig' op een verjaardag, voordeur open, niemand had hem nog gemist.

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ja las idd dat hij is overleden. Bah sterkte voor de ouders. Afschuwelijk.

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Ach, wat sneu. Vond het verhaal al heftig. Nu is het kleine mannetje ook nog overleden.
    Rust zacht kleine vriend

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Vreselijk!
    Zo is er ook 3 jaar geleden een jongetje van mijn groep (kdv) verdronken, 3 jaar oud :( Ik heb gelukkig een hele mooie foto van hem op mijn afscheidslijst...

9. Loesje86

Het jongetje word woensdag begraven, hij zou die dag 4 jaar worden....

10. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam

pffff jeetje zeg!! vreselijk!! :(

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Lees ook net dat hij is overleden.. Wat erg zeg!! Kreeg gelijk kippenvel toen ik het las

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Echt verschrikkelijk, ik las het net op Mediatv.
    Ik had het al eerder gelezen en dacht, even kijken of er meer bekend is en dan lees je dit!
    Ontzettend klut, maar als ik de sloot zie, zo groot...en afgelegen...hoe komt hij daar :(
    Maarja een ongeluk zit in een klein hoekje.
    Wens de nabestaanden heel veel sterkte en kracht toe!

13. zustertje

zustertje Niet meer actief

Echt heel erg! Kindjes zijn zo vlug er kan zo snel iets gebeuren...

14. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt zo vreselijk dit!
    Maar begrijp alleen niet wat een 3 jarig jongetje daar alleen deed?

RIP jochie!

15. Loesje86

De sloot is aan de overlant van hun huis begreep ik...

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

Wat vreselijk, ik hoorde het gisteren van mijn man...

Maar goed ik zie hier elke dag kindjes spelen van een leeftijd die ik niet veilig vind om alleen te spelen en dan hebben wij geen waters in de buurt als dat zo was gaat die leeftijd met 2 jaar makkelijk omhoog..

Het is zo'n onnodige dood zo...echt vreselijk, je moet daar toch maar mee leren leven als ouders zijnde, ik zou mezelf nooit kunnen vergeven..

17. Marijke B

Marijke B Actief lid

Jul 20, 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    Net wat een voorgangster zegt. Ze zijn zo vlug. Mijn broertje was toen die 3 was een poes achterna gelopen en ook zo in de sloot belandt. Gelukkig reedt er een voorbijganger langs op de fiets die het zag gebeuren. En heeft mijn broertje kunnen redden.

Share This Page