Is dit park leuk voor een 2-jarig kindje? Kunnen ze dan al in veel attracties? Ik zag nu een leuke aanbieding op de site en twijfel of dit leuk is voor ons.
Wij zijn pas geweest met mijn dochter (2,5), geweldige tijd gehad. Ze is daar in bijna alle attracties geweest, vond het geweldig.
wij zijn er een keer geweest en nooit meer. ja misschien als we er voor niks in mogen. het was er veel en veel te druk toen wij er waren. het is erg klein en overal een uur in de rij staan om ergens 1,5 minuut in te zitten , nou onze dochter van twee wilde na twee attracties naar huis
Ik ben zelf nog nooit in de Julianatoren geweest, maar als je op een drukke dag naar Efteling gaat sta je toch ook een uur te wachten? Dan moet je op een doordeweekse dag vrij nemen en dan gaan als je niet tegen drukte kan
Wij zijn er afgelopen zaterdag geweest, en onze 2 jarige heeft de dag van haar leven gehad. 't Was best druk, maar we hebben alleen bij de achtbaan een tijdje in de rij gestaan. Maar dat was met mijn oudere kinderen. Onze 2 jarige kon daar toch niet in. De rest van de attracties vond ze allemaal echt heel leuk! Ik zeg, Doen!
wij hebben al twee jaar een abbonement!! Meiden vinden het altijd leuk om naar toe te gaan en met de extra vrijkaartjes voor heel wat andere parken heb je het er binnen no time uit!
Ik weet zeker dat we er volgend jaar nog wel een keer heen gaan. Dus voor ons zou een abbo eigenlijk ook voordeliger zijn. Als ik online tickets bestel ben ik al over de 100 euro kwijt voor 1 keer entree. Als ik nu die 165 betaal mag ik ook bij andere parken gratis naar binnen. Als wij als gezin gaan ben je toch al snel een behoorlijk bedrag kwijt, we zijn met 6 betalende personen. Maar eens even over nadenken....
ik vond het niks. net een mierenhoop. en dan nog een hoop geld. dan ga ik liever naar de efteling. ieder zijn meuk
jazeker! mijn dochter was nét 1 en ook die heeft zich prima vermaakt. samen met haar broer zijn ze het hele park afgegaan en bij veel dingen deed zij gewoon lekker mee overigens wel een klein park. had m groter verwacht. maar voor kids is het uitstekend. geen uren lopen voor je ergens bent en er zijn veel leuke dingen voor ze
Het is idd niet groot, maar ik vind het prettig als mijn oudere kinderen gewoon lekker zelfstandig in de attracties kunnen. In de Efteling moet je overal bij blijven en mijn 2 jarige mag dan in een heleboel attracties nog niet eens. En mijn andere kinderen trouwens ook niet, omdat die gewoon nog niet lang genoeg zijn. Qua prijs is de Efteling natuurlijk ook totaal niet te vergelijken met Julianatoren. Ik vergelijk het dan liever maar met Linnaeushof, dat is voor een vergelijkbare doelgroep en de prijs komt ook overeen met elkaar.