Rabobank bankieren problemen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxyroxx, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Ik wacht op een bijschrijving vanuit een andere bank naar de Rabo... Zou woensdag zijn overgemaakt, ik heb het echter nog steeds niet. Iemand iets vernomen van problemen qua bij- en afschrijvingen van de Rabo? Laatste tijd gebeurd dat namelijk vaker maar kan er nu zo 1,2,3 niks over vinden!

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Geen problemen gehad. Zou nog eens vragen of ze het echt wel over hebben gemaakr.
    Soms kan het ook eve duren als van andere bank komt. Heb ook wel eens 2 dageb moeten wachten

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Mijn lief heeft prive een rekening bij de Rabo en als hij iets overschrijft naar onze gezamenlijke bij de ING of omgekeerd staat het altijd de volgende dag op de rekening...
    Ik zou even informeren.

4. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Volgens mij geen storing; maar kijk na 9 uur eens. Na 9 uur is alles altijd weer bijgewerkt.

5. Roxyroxx

Ah ok! Thanks voor de tips... Is het na 9 uur? Ik dacht altijd na 12 uur! Of werken ze het vaker per dag bij?

6. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Hier geen problemen..maar hier is het altijd na 12.00 ipv na 09.00

7. Roxyroxx

Nou ik wacht nog ff 2 uurtjes en dan ga ik bellen!

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Volgens mij is er geen storing, dus ik vrees dat de Rabo je zal verzoeken contact op te nemen met diegene die het heeft overgeboekt.

Het had iig al op je rekening moeten staan als het digitaal is overgemaakt.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Soms staat het er ook na 15:00 uur pas op.

10. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Hier ook geen problemen.. Net nog wat betaald en overgeboekt..

11. Roxyroxx

Ik heb t nog niet op mijn rekening. Wacht ff tot 12 uur anders vraag ik diegene om even print screen te maken van de betaling. Zelf net betaling gedaan die er meteen af is gegaan!

12. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Paar keer per dag inderdaad. Als ik ergens op wacht kijk ik om 9u / 12u / 15u:D

13. Roxyroxx

Haha, ok! Weet ik dat ook weer ;)

14. Romy1979

Ik weet niet waarom je het bedrag krijgt, maar als je iets verkocht hebt zou ik t pas versturen als je t op je rekening hebt staan. Die print screens kunnen vervalst worden.

15. Roxyroxx

Serieus? Ja ik heb idd iets verkocht. Heb t nog steeds niet... Misschien moet ik maar ff tot maandag wachten dan...

16. Romy1979

Ja, altijd wachten tot het geld op je rek staat en anders echt niet versturen hoor.

Je kan natuurlijk wel even navragen of het naar t juiste nr is overgemaakt. Dat kan natuurlijk ook nog de reden zijn dat het niet aangekomen is.

17. Roxyroxx

Geld staat erop hoor! Sinds vanochtend!

18. Romy1979

Oh dat is fijn, dan kun je met een gerust hart versturen.

19. Roxyroxx

Precies! Maar vraag me wel af hoe het kan dat het zo land geduurd heeft, maargoed! Ik dacht ik update jullie even :)

20. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Of diegene heeft het gewoon later overgemaakt om jou in de waante laten dat ze t al gestort hebben. . Tenminste als je iets verkocht heb. . Misschien denkt die gene dat t je anders te lang duurt en ze daarom zeggen dat ze het al overgemaakt hebben.

Maar fijn dat het er nu opstaat :)

Deel Deze Pagina