Hier even naar Amsterdam Zuid, we gaan waarschijnlijk staan hebben megaveel rommel Of althans wat nog voor een 2e ronde door kan. Maar misschien gaan we ook wel lopen en dan wordt het eerst Zuid en dan Noord.
ik sta in enschede heb een kraam gehuurd van 4 meter en me vriend brengt ons sochtends weg met aanhanger mij en me buurmeisje en dan is de oppas bij julian de moeder van de buurmeisje en daarna komt me vriend terug en komt smiddags met me zoon langs
Het weer had beter omgedraaid kunnen zijn met gister... Ik ben bijna klaar, moet zo gaan werken . Tja moet ook gebeuren he. Als ik terugkom om 5 uur ben ik nog mega druk want we gaan vannacht rijden (vakantie) en ik moet nog veel inpakken en regelen.. Veel plezier iedereen vandaag!
Vind het ook een beetje kl*te weer...en aangezien ik nogal last heb met veel lopen ga ik denk ik even hier in de buurt bij de kindertjes op de vrijmarkt kijken en dan terug naar huis lekker op de bank hangen met een goed boek.......in ieder geval iedereen heel veel plezier vandaag.
Wat een rotweer, twijfel twijfel twijfel wat zal ik gaan doen? hier de stad in? naar amsterdam rijden (me moeder en zus staan op de vrijmarkt te verkopen wel leuk om oma en tante te zien denk ik) of gewoon thuis blijven en vanmiddag naar de kinderboederij?
Goedenmorgen ik sta op het punt om te gaan werken.. dus ga lekker tv kijken met de clienten.. en verder zien wie er aan komt waaien.. en misschien nog even weg.. als ik weer thuis ben..
Nou denk dat we maar gewoon lekker thuis DVD tjes gaan kijken want ook al is het nu ffies droog het ziet er niet echt aantrekkelijk uit om naar buiten te gaan ... jammer
Joehoee vandaag 1e verjaardag vieren van mn meisje! Dus ik hoef deze dag nooit te gaan bedenken wat we gaan doen ..
Gefeliciteerd!!! Tijd vliegt he. Wij gaan straks even naar de Babydump. Moeten een buggy erbij hebben en een traphekje.
Geen idee het is helaas bagger weer. Wilde met mooi/droog weer even naar de vrijmarkt wandelen met de kleine
gefeliciteerd met j dochtertje!! ik weet nog niet of ik nog wegga. en als ik wegga ga ik naar een ander dorpje met veel kraampjes en een vrijmarkt..rotweer vandaag grrr..
Wij gaan vandaag klussen in ons huis we gaan dit weekend verhuizen. Wel balen van het slechte weer...Maarja als je moet verven is het niet zo erg hihi Horselover gefeliciteerd met je kleine, fijne dag!
Heel weinig zoals het er nu naar uit ziet. We zijn beide erg moe. De kleine heeft vannacht liggen stieren.
rot weer! we zouden met vrienden eerst naar een rommelmarkt gaan, en daarna naar het centrum.. maar het is zo´n rotweer, denk niet dat dat wat gaat worden..