Even een borrel halen hier op het plein, en dan weer lekker naar huis. Of misschien wel helemaal niet weggaan, aangezien het niet van dat lekkere weer is. Dus dan is er hier ook erg weinig aan.
babebabe ga duimen dat het uitkomt en mocht het zo zijn heeel veel succes en eh we horen wel of het een famke of jonkje is geworden he
Mocht het nog droog worden, even naar de braderie in een ander dorp en een sapje doen daar. Kleine meisje gaat lekker mee, mn moeder gaat ook mee.. En er zijn daar vriendinnen van mij! En dan hier op dorp even kijken want er is een bbq en activiteiten voor de kinderen, maar voor de rest is het vrij saai hier. Tjaaaa, enne vanavond rustig aan nu ik moeder ben .. Papa is nog in Frankrijk aan het werk.
Wij wonen naast een park, en in dat park is een gigantisch grote vrijmarkt...net even een uurtje overheen gewandeld, en wat leuke speelgoedjes voor zoonlief gescoord. Drie dingen voor 2,50 in totaal 8)
Hier ook schijtweer, maar ik trotseer het allemaal en ga zo gewoon naar het Domplein in Utrecht! Daar is altijd muziek en het is gewoon altijd heel gezellig met een grote groep vrienden.
Net ff naar het winkelcentrum hier geweest .. VERSCHRIKKELIJK ! Uiteraard zit iedereen nu binnen vanwege het weer maar het is dan echt mega druk dus ben de roltrap opgegaan snel de jumbo in gegaan en toen gelijk weer de roltrap naar beneden, het is echt geen doen met die kleine.. Denk dat we maar gewoon lekker dvd'tjes gaan kijken
ik ben vanmorgen ff naar de markt geweest, maar het regende pijpenstelen dus ben maar weer gauw weg gegaan! nu ga ik ff wat in me huissie doen...
En ik zit op mijn werk...... pfffff...... totaal geen motivatie..... :x:x Doe mij dus maar een TE druk winkelcentrum of een rommelmarkt met baggerweer
Thanx dames voor de felicitaties! Zijn er ook dames aan het bevallen deze dag geweldig drukke dag! Iedereen is vrij dus ze komen allemaal mee.. grote familie! Dus drukte genoeg
Ben in elk geval blij voor het koninklijk huis dat het allemaal goed verlopen is vandaag. Zonder gestoorde mensen die ze om wilden brengen.
Vandaag naar Doetinchem geweest, lekker over de rommelmarkt gesjokst en nog een beetje geshopt. Heerlijk gegeten met mn moeder en de kleine man. Zodalijk komt mn ventje thuis en vanavond hebben we oppas zodat we er samen nog even uit kunnen