Eigenlijk is het duidelijk hé. Vanaf hoeveel weken voelde je man/vriend de baby toen hij zijn hand op je buik legde ? Hier lukt het nog niet... maar kan ook zijn omdat mijn kleintje zich verstopt of zachter stampt, van zodra een hand op de buik terecht komt... Tips zijn dus ook welkom ! Bedankt !
Volgens mij ergens rond de 22 wk een keertje. Helaas is 't daar zowat bij gebleven. De baby stopt namelijk acuut met bewegen zodra er maar iets mijn buik raakt (of dat nu een hand, echo apparaat of ECG of wat dan maar ook is)
Mijn man voelde het een paar dagen geleden. Hij is pas terug uit het buitenland en hoewel ik de kleine de hele dag voel want man man man wat een bulldozer draag ik haha.. Het is een meisje maar volgens mij is ze de hele dag aan het vruchtwater balleten hahaha.. Me man voelde het dus een paar dagen geleden heel sterk. Echt een mooi moment is dat..ik ben 27 wk
Hier hebben we enorme mazzel gehad. Manlief voelde het al met 17 weken terwijl ik echt behoorlijk overgewicht heb. Het was toen wel echt zachtjes hoor, maar hij kon precies vertellen wanneer beebje schopte. Met 19 weken waren de schopjes aan de buitenkant ook zichtbaar en nog duidelijker voelbaar. Maar manlief was ook geduldig en beebje reageerde juist heel erg op handen. Zodra er een hand ligt, dan begint ze te schoppen.
Week 19 eerste x daarna stopte ze met bewegen zodra zijn hand in de buurt kwam nu sinds een paar weken voelt hij haar weer (gelukkig)
Bij mij pas heel laat. Met een week of 26 meen ik! Terwijl ik onze zoon al met 16 weken voelde en een placenta aan de achterzijde. . Telkens was hij net te laat. ..
Hmmm, spannend! Ik voel sinds week 17 de *plopjes*, maar ik wil zo graag dat vriendlief het ook voelt!
Rond week 25... Dochterlief is meer actief in de uren dat hij werken is.. Gister lag wel de iPad op me buik te bounge, vriendlief zat met grote ogen te kijken naar de iPad en vroeg wat het was.. "Dat is nou je dochter die zich even omdraaid"
Eerste zwangerschap met 22 weken Tweede goede zwangerschap met 18 weken Huidige zwangerschap met 17 weken. Vanaf 18 weken zien we de baby ook bewegen
Héél wisselend dus.. Mijn buikomvang valt ook best mee, misschien moet dat ook nog wat meer groeien zodat alles meer gespannen staat.. Bedankt voor de antwoorden !
Ik voelde ons kindje pas vrij laat (maar achteraf al veel langer). Ik voelde nu voor het eerst ons kindje op mijn man zijn verjaardag 12 april jl.. Mijn man voelde de kleine een paar dagen later.
Wil even iets kwijt voor mensen met overgewicht. Trek je niks aan van wat de vk of gyn zegt. Het is voor iedereen verschillend wanneer ze hun kind voelen. Ik heb zelf veel overgewicht en voelde ons kindje rond 21 weken en mijn vriend rond 24, dat was vooral omdat hij meestal sliep of was werken wanneer ons kindje actief was.