Pfff zo'n zin om die koffer te maken en alles klaarzetten rond de komt van de kleintje... Nog iemand? Of is het nog veel te vroeg volgens jullie
Het is vroeg, maar lekker doen hoor Ik had er toen ook heel veel zin in, heb me toen lopen bedwingen omdat ik het "echt nog te vroeg vond". Nu met 37 weekjes ben ik zooooooo moe!! En ben nu dus al die dingen aan het doen. Traag en met enige tegenzin.. Vraag me nu echt af waarom ik dat toen ook al weer niet gedaan heb, aangezien ik toen energie zat had
Hier ook.. Alles al gewassen en gestreken voor de kleine, bijna alles is al in huis gehaald hihi, en het liefst zet ik de koffer alvast bij de voordeur.. Je weet maar nooit he?!
Hier grooooooote drang om verder te "rommelen" met kamertje! Mijn man is begonnen met de meubels in elkaar zetten, de kledingkast staat al. Maar hij was ontzettend verkouden en aangezien hij dit in de avonduren moet doen, heeft het een paar dagen stil gelegen. Ik ga niet zitten drammen, dus zit soms echt met kromme tenen, hahaha! Wil erg graag alle spullen voor baby onze slaapkamer uit, want het lijkt hier wel zo'n babywinkel, en we wonen ook al niet groot dus het is een grote puinhoop. Ben nog lange niet klaar, want moet ook nog naar ikea voor de inrichting(gordijn, lampen, etc.). Dat ga ik met mijn ouders doen(we zijn alle 3 verslaafd aan ikea, hihi). Maar mams is binnenkort paar dagen weg, dus kan daarna pas... Om nog maar te zwijgen over alle kleine klusjes die na shoppen nog moeten gebeuren... Ik heb gelukkig nog alle tijd, en vind het aan de andere kant ook wel fijn dat ik de komende weken nog wat te doen heb, anders word het ook zo saai als alles in 1x af is!
Gewoon lekker doen hoor! Strakjes lukt t je misschien niet of ben je te moe. Die tas staat niemand in de weg denk ik zo
gewoon lekker doen,hier moet ook van alles nog gedaan worden voor baby geboren wordt krijg er nu al punthoofd van als ik er aan denk..!!