Hier gaan we ook voor boeken, speelgoed en kleertjes. Ik ga elk jaar met mn moeder over de markt als ze nog aan het opbouwen zijn. Uurtje of 7.15 uur. Dan vind je de allermooiste spulletjes. Vervolgens gaan we er nog 2 a 3 x over heen Vorig jaar echt leuke dingen gescoord. Kleding voor dochtertje, ook merk. Poppenwagen voor 4 euro, stuk of 15 nijntje boekjes voor 30 cent per stuk, dikkie dik boekjes, grote zak duplo, nijntje poppenhuis, nieuwe paarse snowboots voor 2 euro en nog 2 paar zgan jip en janneke regenlaarsjes voor 1,50 per paar, bobike fietsstoeltje achter voor 5 euro n nog wat dingen. Voordeel, mn moeder werkt op een basisschool en kent best veel kids en ouders die er zitten dus vaak krijgt ze heel wat koopjes naar haar hoofd gesmeten Maar, iedereen moet wel altijd lachen als ze ons zo vol gepakt voorbij zien lopen we moeten vaak wel een paar x naar de auto om dingen te lozen.
Ik hoop wat leuk speelgoed te kopen. Een xylofoon en/of een ander muziekinstrument staan boven aan mijn lijstje.
Kleertjes voor de oudste, kleertjes voor de jongste Reserve wipstoel? Babygym. Houten puzzels voor de oudste. Kleding/schoenen voor mijzelf. Dvd's/boeken. Nou eigenlijk alles wat ik leuk vind.
Ik kom eigenlijk al heel lang niet meer op de rommelmarkt, maar misschien is het wel een goed idee om weer eens te gaan neuzen. Eens kijken of ik mijn man zover krijg. Als kind vond ik het geweldig, ging dan ook zelf dingen verkopen. Voor dag en dauw je bed uit en van te voren al vanalles bedenken en prijsjes bedenken. En ook een grabbelton maken enz. Fantastisch. En dan natuurlijk voor de verdiende centjes weer de rommelmarkt op om zelf spullen te kopen haha. Echt superleuk was het!
boekjes, puzzels, speelgoed voor buiten, poppenspullen. ik ga zelf ook dingen verkopen dit jaar. Zijn verhuisd en zijn nu druk bezig om alles uit te zoeken. Ben benieuwd of het nog wat gaat opleveren haha.
Ben dan 38 weken maar ik hoop dat ik leuk buitenspeelgoed voor mijn dreumes kan scoren, glijbaan, zandbak dat soort dingen. Miss ook een poppenwagen want dat zal ze met een broertje erbij wel leuk vinden denk ik. puzzels zijn wel een leuk idee maar aangezien die vaak opgegeten worden weet ik nog niet of ik die wel van de rommelmarkt wil hebben.
Ik ben nooit zo van de koninginnedag, maar nu met de kleine wil ik misschien toch wat leuke dingetje scoren. Kleertjes, leuke opknap decoratie, meubeltjes... Laat ik eens gaan snuffelen! Dat loont vast.
Ik denk het wel. Hier beginnen de eerste al om 4:00 uur alles neer te zetten voor een plek. Echt niet normaal.
Ik koop altijd alles wat ik maar leuk vind, staat dus niet echt wat op mijn lijstje. Wel kijk ik altijd naar kleding, boeken en speelgoed. Mijn peuter is momenteel helemaal weg van puzzels, dus gaan we daar ook zeker naar op zoek. En ze is net 3 geworden, maar zelfs zij vraagt al een week of 3 of het al koninge dag is, aangezien ik haar heb verteld dat we dan allemaal leuke dingen gaan kopen Voor mij is Koninginnedag de leukste dag van het jaar
Ik ga dit jaar voor de 3 keer verkopen. De voorzolder staat al aardig vol en ik moet nig wat kasten uitpluizen. Maar ik ga natuurlijk ook op zoek naar leuke spulletjes!! Wat er op mijn lijstje staat Kleding voor allebei Cars auto's / spullen Spelletjes en boeken. En gewoon lekker neuzen en zoeken naar leuke spullen. Mijn vriend ligt altijd helemaal dubbel. Het geen wat ik verdien wordt meteen weer uitgegeven Heerlijk!
Ik ga voor de Disney boeken, en ik hoop wat leuke puzzels te vinden en misschien wel wat speelgoed. Voor mezelf ga ik kijken voor gewone boeken. Ik hoop een fantasy serie kompleet te krijgen, die zijn helaas niet meer te bestellen.
Paar knuffeltjes met zachte ogen voor ons hondje. Elk jaar weer populair Speelgoed voor m'n knulletjes Duplo, lego voor de oudste of Playmobil. Voor de rest niks eigenlijk...