Ik ga kijken voor buiten speelgoed voor de kleine voor volgend jaar. En ik wil een speelmat met een boog of een babygym, een boxmobiel voor bij opa en oma. En verder gaan we gewoon lekker rondstruinen en zien we wel wat we tegen komen. Ik hoop op mooi weer zodat de kleine man lekker mee kan.
Ik vind die rommelmarkten altijd zoooo gezellig! Dit jaar ga ik voor babykleertjes En natuurlijk kijk ik ook voor leuke dingen voor de meisjes. Ik zit haast altijd onder de 10,- Euro en heb dan echt veel spulletjes. Kan daar zo van genieten van al dat gesnuffel bij al die kraampjes. Nu hopen dat het lekker weer is en dan zijn we echt een hele dag lekker aan het snuffelen,ergens een hapje eten en wat drinken,beetje mensen kijken,en kindjes in de draaimolen en luchtkussen etc.... Ik kijk er echt weer naar uit!!!
Tja een typfoutje Mensen kijken dus. Niet om ze belachelijk te maken hoor, maar gewoon kijken wat ze doen,dat soort dingen. Ik verbaas me altijd dat er zoveel verschillende mensen rondlopen en vind het gewoon leuk om naar mensen te kijken.
oo, ik had het nog nooit gehoord. klinkt een beetje raar om ergens naartoe te gaan om mensen te kijken. maar zolang het niet is om andere belachelijk te maken, veel plezier.
Mensen kijken hoeft niet negatief te zijn. Het is leuk om mensen verkleed in het oranje te zien lopen, kinderen die blokfluit spelen of zingen en ik zie mensen met de gekste aankopen blij rondlopen. Soms denk ik 'huh wat moet je daar nou mee?' of 'oh balen die wilde ik ook wel hebben'.