Wij gaan de fiets van zoonlief versieren en dan meelopen in de stoet. En later op de dag voorbereidingen treffen voor z'n verjaardag, hij is de dag erna jarig!
Wij gaan gezellig met vrienden borrelen in de tuin, en als eht mooi weer is doen we lekker de bbq aan.
Wij gaan een dagje naar Bobbejaanland . Hoewel ik de marktjes erg gezellig vind is het ook wel leuk om op een doordeweekse dag , lekker rustig, naar een pretpark te gaan
Wij gaan lekker met z'n tweetjes naar amsterdam. We hebben een leuk hotelletje geboekt in het centrum. Onze kindjes gaan met oma gezellig de stad in.
Over de vrijmarkt bij ons in de straat, is altijd wel gezellig! Niet zo groot, we wonen in een klein dorpje. M'n mannetje is aan het werk.
Dan doe ik met je mee, ben 1 Mei uitgerekend en hoop op 30-4 eigenlijk in mn kraambed te liggen. Bevallen op 30-4 liever niet, beste vriendin is dan al jarig (en die zegt dat t geen leuke dag is om jarig te zijn). 2 en 3 Mei mag ik ook al niet bevallen ivm verjaardagen
Wij hadden heel veel plannen, vrijmarkt, kermis MAAR........ nu gaat mijn moeder onverwachts verhuizen en gaan we dus pakken en klussen :-D
Dat ligt eraan hoe ik mij voel. Maandag krijg ik een lisexisie. Als ik mij goed voel gaan we de stad in (Vrijmarkt in Utrecht) En anders gaan we naar de kindervrijmarkt in het Julianapark. Mits het lekker weer is natuurlijk!
Vanavond eerst de Nach in mijn eigen stadje Den Haag. Koninginnedag: kater verwerken, zoiets. Ohja en lekker op de vrijmarkt rondhangen in de hoop nog wat leuk speelgoed enzo voor Yelena te scoren.
Vanmiddag aan het einde komen er vrienden langs en gaan wij lekker eten. Straks gaan we nog ff bij ons in het dorp kijken. lekker rustig aan!