hmm ben benieuwd wie weet hoe vaak we elkaar al voorbij gelopen zijn sinds ik hier woon (nu net iets meer dan een jaar zegmaar)
Wat een klote weer voor diegene die lekker willen feesten!!! Regen Regen Regen Bah Toch heeft iedereen het wel redelijk naar z'n zin hier... Ging net effe met de hond uit en zie dat ze alweer genoeg biertjes ophebben haha
wij wonen in Almere dus wij zijn ff gaan kijken maar ben snel weer naar huis gegaan aangezien mensen nie kijken waar ze lopen en ik iederekeer weer een elleboog in mn buik kreeg!!!(heb nu last van harde buiken JIPPIE!!!) morgen lekker rustig aan doen denk ik... xxx
ben gisterenavond wezen stappen na mijn late dienst.... vandaag heb ik helemaal niks gedaan, moet zo weer werken en vannacht komt er ook niks van want ik moet morgen weer een dagdienst draaien dus dat is balen... maarja bevrijdingsdag komt eraan en er is hier in haarlem altijd wel veel te beleven dan, alleen lange frans mocht niet komen hahahaha hij was te aggressief of zo voor bevrijdingsdag hihihi wel jammer groetjes babs
zo job maar eens meesleuren anders zit ik hier over een uur nog en hoeven we de stad niet meer in *mopper*
Wij zijn in de positie dat wij ons raam open doen, bij aangenaam weer de benen buiten boord hangen en dan zitten wij midden in het feest! Gezellig dus
wij zijn vandaag een jaar getrouwd!!!! dubbel feest voor ons dus! we zijn even het dorp in geweest met buren van ons, bij beach volley gekeken en daarna het cafe in.... wij hebben hier in het dorp de hele!!! week feest!! we hebben een grote feesttent en daar speelt elke avond een bandje!
hmm ik eindigde uiteindelijk bij de skihut in het centrum dat had ik dan weer niet verwacht zo even douchen.. en dan lekker in het mandje
Hey wat leuk!!!! Hebben ze niet nog wat baantjes over voor mij?? Ik wil namelijk in de buurt van Amstelveen of in Amstelveen (nog mooier) gaan werken...
Bij de gemeente? Ik weet niet wat je zoekt. Ik kan altijd even kijken voor je bij de interne vacatures. De vacaturestop lijkt aardig voorbij nu. Behalve op de beleidsafdeling, daar moeten we nog bezuinigen. Laat maar even weten. Groetjes Senseemillia
Ik heb 10 jaar op kantoor gewerkt. Dus ik zoek een leuke administratieve functie. Ik heb al eens eerder bij een gemeente gewerkt en dat beviel me heel leuk!!! Maar iets als telefoniste of receptioniste lijkt me ook onwijs leuk!!
Volgende week is het vakantie dus dan zijn er veel mensen niet. Ik vraag de week daarna (of volgende week) als ik die manager zie wel even of er nog iets is. Ik werk nu al ruim acht jaar bij Amstelveen.... Ken veel mensen en dat maakt het eigenlijk ook heel leuk. Als ik iets weet laat ik het je horen. Groetjes Senseemillia