Kreeg net het foldertje van Schoenen Reus binnen en er staan ontzettende leuke meiden gympen in... Wauw morgen gelijk kopen!!!! Hopelijk is het plaatje een beetje duidelijk. Ze staan onderin in het midden.
Zijn idd erg leuk. Jammer dat ze vanaf maatje 23 zijn. Eva heeft maatje 22. Moet ik nog maar even verder kijken. Kwebbel
Hihihi , ik heb deze al in huis staan Kreeg de tip van mn mams en heb ze meteen gehaald voor dochterlief Groetjes Joyce
Leuk he!!! Hopelijk ben ik dan nog wel op tijd. Kreeg vandaag pas dat mailtje! Grrrrr... ik pies er vaak naast... Welke kleur heb jij.. Ik ga voor die donkere denk ik.. Of misschien allebei...
Ik heb ze beide voor haar gehaald . Ze is niet zo netjes met haar schoenen dus ................ Maar ze zijn idd heel erg leuk !!! Groetjes Joyce
Ze zijn idd erg leuk zeg! Jammer genoeg kan ik niet 'even' naar de stad lopen ivm mijn bekken... Eens kijken of ik een vriendin kan optrommelen
Ik moet zeggen dat ik ze ook erg leuk vind maar mijn dochtertje heeft hoge wreven en kan dit soort schoenen dus niet hebben helaas. Ik koop de schoenen bij van haren die Olifanten schoenen zijn erg goed en niet zo heel erg duur
Dat is ook jammer dat ze ze niet aan kan. Maar bij van haren hebben ze inderdaad ook altijd goeie en leuke schoenen...