konings bigarde yoghurt

Discussie in 'Gezondheid' gestart door linda26, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Wie eet er weleens konings bigarde yoghurt?
    Ik heb nl. net een flinke portie op. Ik heb net een antibiotica kuur achter de rug en het leek me slim om de goede bacterien weer wat aan te vullen om schimmelinfectie enzo te voorkomen. Maar nou vond ik het nogal klonterig spul. Het smaakte een beetje friszuur maar niet bedorven. Mag je dit eigenlijk wel gewoon eten en hoort het klonterig te zijn?
    Het was bigarde yoghurt stand van Konings. (naturel)(groene beker)
    Ik heb het nog nooit eerder op dus ik twijfel een beetje of het zo hoort.
    Alvast bedankt voor de reacties.

2. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Waarom doet iedereen toch zo paranoia over eten? :S Het is YOGHURT, geen rattengif... Onze moeders aten biefstuk, brie en Filet Americain toen ze zwanger van ons waren, en wij zijn er ook niet misvormt uitgekropen :S

3. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ik vraag me alleen maar af of het klonterig hoort te zijn...
    Ik ben er verder niet paranoia over hoor, vind het alleen vreemd en vraag me af of er mensen zijn die dit produkt kennen.

4. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    In dat geval: Nee, deze specifieke yoghurt ken ik niet, maar het is vaak klonterig, vooral de 'natuurlijke' of 'boeren' varianten. Kan geen enkele kwaad.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

JIJ misschien niet, maar andere mensen misschien weer wel...
    Echt zo'n opmerking van 'vroeger...'
    Vroeger werden er ook meer zieke en misvormde kindjes als nu geboren. :rolleyes:

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Biogarde yogert is vaak dik, en ook regelmatig klonterig....maaaaar zzooooo lekker (ben yogert verslaafd sinds ik zwanger ben ;))

7. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Oke, bedankt! Vond het er wel gek uit zien maar tis in ieder geval wel gezond. Ik doe het gewoon in de blender met een appel en een kiwi, dan zie je niks meer van de klonters. ;)

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

vaak moet je de biogarde eerst even roeren, en dan zie je idd de klonten. niets ergs, lekker eten!

Deel Deze Pagina