koningsdag

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oke, nog een beetje aan de vroege kant, maar ik heb er weer zo'n zin in! Wat gaan jullie doen met koningsdag? (even wennen ipv koninginnedag :D)

wij gaan volgende week vrijdag lekker naar onze caravan voor 10 dagen en gaan lekker struinen op de rommelmarkt in Maastricht.

Wij zijn met 5, vriend van de oudste gaat mee, mijn schoonouders, mijn beste vriendin en haar moeder, met zijn tienen dus, HEB ER ZIN IN :p

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Mijn man is vrij en we gaan met ons vieren over de 'oranjemarkt', hier ook even wennen, het is altijd koninginnebraderie geweest;)

Meestal gaan we daarna naar 1 van de omliggende plaatsen waar wat leuks te doen is.

Hopen op mooi weer!!

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Niks, ik vind er geen bal aan.
    Ik vond het net iets leuker met Bea..

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Er is hier van alles te doen overdag voor de kinderen.
    En 's avonds voor ons naar de feesttent!
    Altijd gezellig.

5. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    :Ddit jaar ben ik er niet ga met me nicht dag shoppen in engeland

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij gaan lekker naar de vlooienmarkt, is altijd erg leuk :)

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat is ook leuk :)

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, maakt voor mij niet uit, vlooienmarkt is vlooienmarkt, of dat nou met Bea of met Alex is :D

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het klinkt echt niet ;__;

Ehm, het is hier rommelmarkt, als het lekker weer is ging m'n moeder daar zitten, dus dan ga ik er wel voor de gezelligheid bij hangen.

's Avonds is zeskamp, daar ga ik ook altijd eventjes naar kijken.

10. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

K gaat naar oma overdag en mama gaat de hort op hihi... (Klinkt heel stoer, nu nog kijken of ik het überhaupt wel kan hahaha)
    'S' avonds ben ik weer mama en dan lekker thuis.

11. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Verjaardag van me zoontje vieren, hij word 1 jaar :)
    verder gewoon naar de oranje markt, savonds vuurwerk kijken. En verder lekker met ons viertjes een happy familie zijn!

Hopelijk is het heerlijk weer

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik denk dat man met mijn stiefvader en de kinderen de stad in gaat. En dat ik met mijn vrienden naar dancefeestje in de stad ga. Maar misschien staat mijn hoofd er wel niet na, (vorig jaar vond ik namelijk de morgen na Koninginnedag mijn moeder dood) beetje rare tijd hier, dus dan ga ik gewoon gezellig met man en kinderen mee.

13. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Wij gaan s'ochtends proberen wat spullen te verkopen. We zijn nu uit de baby's dus de spullen van die tijd kunnen weg. In de middag hebben ze bij onze voetbal vereniging allerlei leuke spelletjes georganiseerd. Kids kunnen lekker spelen en wij gezellig borrelen en babbelen.

14. 2jees

2jees Niet meer actief

Altijd even naar de rommelmarkt, waarschijnlijk de kleine hier in het dorp dit keer. Verder komt er wat familie die we niet vaak zien dus dat is sowieso leuk.

15. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik voel aan mijn water dat ons kindje dan geboren gaat worden...
    (Al hoop ik het niet voor mini blubje,lijkt me geen leuke dag om jarig te zijn)

16. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

In de ochtend rondkijken op de rommelmark hier in de buurt, dan even een paar uurtjes rusten en dan in de avond lekker uit eten met mijn ouders, zussen en aanhang. Ik heb er zin in!

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Haha, of juist wel. Mijn zoon had vroeger een vriendinnetje die jarig was met koninginnedag en die was er heilig van overtuigd dat al die vlaggen uithingen voor HAAR :p
    Niemand die dat voor haar zus " verjaardag deed :D

18. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mocht hij/zij er dan nog niet zijn, dan hoop ik bevallen! Ben op Koningsdag uitgerekend 😁

19. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Het is alleen dit jaar op de 26e, volgende edities zijn gewoon op de 27e.. Dit jaar is voor de 26e gekozen, omdat 27 op zondag is en ze dat niet wilden (ofzo).. Dus als je kleintje de 26e komt, zijn de straten gezellig gekleurd voor de geboorte ;)

Als het lekker weer is, ga ik samen met mijn moeder op de rommelmarkt zitten (met 36 weken zwanger).. Mijn vader verklaard me voor gek, maar ik vind het altijd wel gezellig en weer een mogelijkheid om een zakcentje te verdienen en de 'troep' is weer weg ;)

20. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg afhankelijk van of ik nog rond waggel, maar als ik nog waggel dan ff over de rommelmarkt, anders misschien bevallen of puffen of genieten van de baby;)

Deel Deze Pagina