koningsdag

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Lekker naar de vrijmarkt, wiehoe, ben gek op daar rondneuzen. Gezellige drukte ook, veel bekenden altijd. Zonnetje erbij en je hoort mij niet meer.

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Niets :D
    Ik vind het zo stom! De voorgaande jaren waren we met koninginnedag lekker in de tuin bezig. Dus hoop dit jaar met koningsdag ook lekker in de tuin bezig te zijn :)

3. rums

rums Niet meer actief

Goede vraag! Vorig jaar vol verwondering naar de uitzending gekeken van de inhuldiging.

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    niks ik ben denk de enige die heel koninginnen en koningsdag geen bal aan vind whaha dus voor ons een dag zoals alle andere;)

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij blijven lekker in ons eigen dorp. 's Ochtends gaan de kindjes meefietsen met hun versierde fietsen door het dorp en daarna is er nog vanalles te doen, waaronder een rommelmarkt. Erg gezellig altijd!

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Nou ja, buiten de vrijmarkt om merk je er verder ook niks van toch, hoezo dan 'geen bal aan'?

7. Jaaaa, koningsdag! We kijken er hier al zo lang naar uit. Ik vind dat écht een leuke dag! Ik ben echt gek op de rommelmarkt op die dag. Met rommelmarkten in hallen heb ik helemaal niets, maar iedereen buiten op een kleedje, zó leuk. 's Middags willen we dit jaar misschien naar Wilnis, langs m'n oma en spelletjes doen in het park en daarna nog even naar de kermis in Mijdrecht. Als dat niet doorgaat, pakken we 's middags denk de kermis in Den Haag. Zin in! :D

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    nou hier is het heel de week "feest"hoor. en geen vrijmarkt;)

9. 2jees

2jees Niet meer actief

Oh, oke? Nou ja dan blijf je lekker in huis ;)

10. Samama

Samama Niet meer actief

Ik vind er echt helemaal niks aan, heb er dan ook echt totaal niets mee. Mijn man en dochter wel, die vinden het hartstikke leuk om de rommelmarkt af te struinen.

11. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier in het dorp is nooit zo veel te doen. Wordt denk ik een dagje rommelen in en om huis.

12. Porsche

Porsche Niet meer actief

Blugh niets.. vind het overal te druk...
    Manlief moet werken...
    vind het geldklopperij

13. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Denk 's ochtends ff naar de rommelmarkt in het centrum en 's middags vieren we de eerste verjaardag van ons boefje!

14. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    kijken of er wat te doen is in zoetermeer
    in stadshart ofzo

15. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Niets, want om één of andere reden vieren ze hier geen Koningsdag.
    Pff...

:p

16. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    wie zegt dat ik in huis blijf:( misschien ga ik wel zwemmen, of werken of naar het bos of boodschappen doen. is het verplicht om die dag leuk te vinden dan en mee te doen al die activiteiten?

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik ga voor het eerst met Luc op de rommelmarkt zitten met spullen die we hebben gevonden tijdens het opruimen voor de verhuizing... Luc roept nu al constant; "speelgoed te koop, mevrouwtje wilt u speelgoed kopeeeeen? 1 eurooooo

Dus dat wordt wat. Na 2 uur ben ik het vast zat en dan kijken we wel wat we gaan doen...

18. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Naar de stad!
    Muziek, drinken, eten!
    Met onze dochter en vrienden

19. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Hier in het dorp is een soort van festival.
    Rommelmarkt, hele grote springkussens, bandjes en artiesten, drank en eetkramen, kortom een gezellige boel.:D

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Wij gaan het dorp in met de kinderen, staat door de hele (lange) dorpsstraat rommelmarkt en de kinderen vinden dat geweldig :D
    Op verschillende pleintjes staan bandjes te spelen, dus na het slenteren bijkomen op een terrasje even wat te drinken en een hapje. Genieten van de muziek en alle dansende kinderen.

En dan later op de dag lekker thuis met ons gezin.

Deel Deze Pagina