Lekker naar de vrijmarkt, wiehoe, ben gek op daar rondneuzen. Gezellige drukte ook, veel bekenden altijd. Zonnetje erbij en je hoort mij niet meer.
Niets Ik vind het zo stom! De voorgaande jaren waren we met koninginnedag lekker in de tuin bezig. Dus hoop dit jaar met koningsdag ook lekker in de tuin bezig te zijn
niks ik ben denk de enige die heel koninginnen en koningsdag geen bal aan vind whaha dus voor ons een dag zoals alle andere
Wij blijven lekker in ons eigen dorp. 's Ochtends gaan de kindjes meefietsen met hun versierde fietsen door het dorp en daarna is er nog vanalles te doen, waaronder een rommelmarkt. Erg gezellig altijd!
Jaaaa, koningsdag! We kijken er hier al zo lang naar uit. Ik vind dat écht een leuke dag! Ik ben echt gek op de rommelmarkt op die dag. Met rommelmarkten in hallen heb ik helemaal niets, maar iedereen buiten op een kleedje, zó leuk. 's Middags willen we dit jaar misschien naar Wilnis, langs m'n oma en spelletjes doen in het park en daarna nog even naar de kermis in Mijdrecht. Als dat niet doorgaat, pakken we 's middags denk de kermis in Den Haag. Zin in!
Ik vind er echt helemaal niks aan, heb er dan ook echt totaal niets mee. Mijn man en dochter wel, die vinden het hartstikke leuk om de rommelmarkt af te struinen.
Denk 's ochtends ff naar de rommelmarkt in het centrum en 's middags vieren we de eerste verjaardag van ons boefje!
wie zegt dat ik in huis blijf misschien ga ik wel zwemmen, of werken of naar het bos of boodschappen doen. is het verplicht om die dag leuk te vinden dan en mee te doen al die activiteiten?
ik ga voor het eerst met Luc op de rommelmarkt zitten met spullen die we hebben gevonden tijdens het opruimen voor de verhuizing... Luc roept nu al constant; "speelgoed te koop, mevrouwtje wilt u speelgoed kopeeeeen? 1 eurooooo Dus dat wordt wat. Na 2 uur ben ik het vast zat en dan kijken we wel wat we gaan doen...
Hier in het dorp is een soort van festival. Rommelmarkt, hele grote springkussens, bandjes en artiesten, drank en eetkramen, kortom een gezellige boel.
Wij gaan het dorp in met de kinderen, staat door de hele (lange) dorpsstraat rommelmarkt en de kinderen vinden dat geweldig Op verschillende pleintjes staan bandjes te spelen, dus na het slenteren bijkomen op een terrasje even wat te drinken en een hapje. Genieten van de muziek en alle dansende kinderen. En dan later op de dag lekker thuis met ons gezin.