koningsdag

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Goh sommigen hebben er echt zin in zo te horen;)

Hier geen dag als alle anderen..eerst even op tv kijken, dan de stad in..vrijmarkt en terrasjes enz. Dan s avonds lekker uit eten met een hele groep.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Vive le Roy!!! Geldt helaas niet voor Frankrijk :D

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Zeg het niet te hard, ik hoor alweer een revolutie opkomen! :p

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Whahahahaha :p

5. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik ben dan jarig :D.

Maar we gaan lekker met zn 3tjes naar de kermis hier in de buurt. Super gezellig.

6. mumija

mumija Niet meer actief

Mijn zoon heeft een voetbaltoernooi, en mijn dochters gaan lekker uit.
    Ga ik denk ik met de kleine even bij het voetballen kijken en naar de kinderboerderij. Daar is vanalles te doen.

7. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Ja ik heb er ook echt zin in! :D hier naar de vrijmarkt, braderie, terrasje pakken, heerlijk!

8. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Wij zijn dat weekend weg met de kids naar het vakantiepark van de Beekse bergen zin in

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    In de ochtend gaan we bij ons op de vrijmarkt rondneuzen, tegen het eind van de ochtend ga ik naar het winkelcentrum want daar komen Wim-Lex en Maxima (ik woon in Amstelveen) en wat we daarna gaan doen ligt er een beetje aan, misschien nog even over de grote vrijmarkt en anders lekker thuis zijn, ik moet de volgende dag weer werken dus misschien is relaxen in de middag ook wel erg lekker.

10. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Wij gingen meestal met Koninginnendag/koningsdag naar de Efteling. Of een beetje rondlopen op de markt in de stad.
    Wat het dit jaar word? Geen idee... In iedergeval geen Efteling want ik ben dan op en top zwanger. Geen reet aan dus want je mag nergens in. ;)
    Zal dus rondsnuffelen in de stad worden! :D

11. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

29 nov 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Haha maar jullie hebben op mijn verjaardag groot feest!
    quatorze juillet

12. Melief

Melief Niet meer actief

Helaas moeten man en ik werken :( Vind het altijd zon leuke dag maar niet om te werken

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb eigenlijk geen idee nog...
    Stiefdochter gaat met haar moeder een weekend weg , we zijn dus met zijn tweeën.
    Zal heus wel de stad in gaan , op de markt bij de kroeg hebben ze groot podium met allemaal artiesten altijd. Iedereen is daar altijd.
    Gezellig ? Heus wel , mis je wat als je niet gaat ? Absoluut niet.

Het is altijd zo koniginnenacht (koningsnacht bestaat dat nog ?) gaan de mensen hier helemaal los. Gevolg op koninginnedag (nu Koningsdag natuurlijk) gaan ze weer zuipen en echt alles is hier dicht rond 19/20 uur door vechten en rottigheid, echt niet zo leuk meer dus.

Zouden dus wel even de stad in gaan maar gewoon een uurtje effe braderie , kermis , markt en dan lekker ergens eten en naar huis.

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Het is voor ons een superfeestdag want vorig jaar is onze zoon geboren.
    Wij vieren het feest nu bij mij ouders. Daar is de vrijmarkt om de hoek en een groot kinderfeest met een draaimolen en ponyrijden. En tussendoor taartje eten met het bezoek. Dat zijn eigenlijk alleen Naaste familie en goede vrienden.
    En volgend jaar wordt het dan een "gewone" verjaardag.

15. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Bevallen :D (hoop ik) maar anders zou ik niks doen. Hooguit even over de vrijmarkt wandelen, maar meer ook niet. Ik heb niks met koninginnedag/Koningsdag.

16. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

hier hebben ze een grote vrijmarkt in het centrum, waar wij altijd uitgebreid gaan rond snuffelen.
    jammer genoeg gaat dat dit jaar aan mijn neus voorbij, ik heb dan net bevallen via ks.

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier ook altijd lekker shoppen op de rommelmarkt, meestal in 2 dorpen. :D

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hier waarschijnlijk de stad ff in en over de kermis, ligt ook beetje aan het weer. 's middags slaapt mn zoontje nog, dus misschien na zn middaslaapje nog x richting stad/park ofzo. nog geen idee eigenlijk ;)

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hier geen fan van Koningsdag. Komt misschien omdat we tussen maart-april teveel verjaardagen hebben + Pasen enzv. Lekker de hele dag thuis niks doen. Mijn vriend heeft ook niet altijd vrij op deze dag.

20. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    Word Koningsdag met rommelmarkten nou op de vrijdag of op zaterdag gehouden.

Deel Deze Pagina