Jongen (5) schiet zusje(2) dood

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by vlindermoeder, May 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    2,622
    1,069
    113
    Hier
  2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,567
    3,068
    113
    Woooow!!
    Wat moet een kind met een geweer?!!!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ja...Amerika...

In sommige staten hebben kinderen "gewoon" een eigen geweer...is daar dus echt normaal

Brrr

Verschrikkelijk

4. Delta

Delta Niet meer actief

Belachelijk, een kind van 4 een geweer geven, en niet eens weten dat er een kogel in zit.. Die mensen zijn te dom. Waar gaat het inderdaad heen.. Al verbaasd zo'n nieuws bericht me niet.

5. rums

rums Niet meer actief

Misschien krabben die ouders zich nu nog eens achter de oren :S

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Dat krijg je door de regels in dat domme Amerika:(

7. linnim

linnim Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    2,027
    367
    83
    in nederland
    Omg :$

8. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,859
    19,258
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ach, een kind meer of minder, wat maakt het uit. ;)

Wat dat betreft hebben veel Amerikanen echt een heel ander beeld dan wij hoor. Mij vader is in Afghanistan geweest en daar waren de Amerikanen toen heel actief met een ontwapingsprogramma (Afghanen konden dan hun wapen inleveren.) Op dat moment was er in de VS zelf net weer iets gebeurd. Mijn vader vroeg of ze dat nou niet raar vonden; in eigen land wapenbezit promoten en dan ergens anders een ontwapeningsprogramma voeren. Nou, ze snapten echt niet waar hij het over had. Dat was namelijk iets héél anders. Amerikanen hebben het recht om zich te verdedigen. (Terwijl er in Afghanistan echt heeeeel wat meer is waartegen mensen zichzelf zouden moeten kunnen verdedigen, dan in één of ander boerendorp in het zuiden van de VS.)

Ander wereldbeeld, zullen we maar zeggen. Triest dat daar nu (alweer) een kind de dupe van is.

Met die ouders kan ik geen medelijden hebben. Het is al te dom voor woorden om een kind een geweer te geven op de leeftijd dat ie nog niet eens in staat is om zelfstandig te beslissen wat ie als avondeten krijgt. Dat je dan vervolgens ook nog niet goed controleert dat het wapen alleen op de schietbaan geladen is en gebruikt kan worden, is natuurlijk helemaal idioot.

9. knap

knap Niet meer actief

Te belachelijk voor worden. Wat dat betreft vind ik ze daar echt dom. Maar die instelling daar zal je niet kunnen veranderen denk ik. De wapen industrie is daar te machtig.

10. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Dit onderwerp doe ik op slot, omdat het door sommigen als schokkend kan worden ervaren.
    Dit topic zit in het zogenaamde grijze gebied (voordat er een discussie losbarst over het sluiten van een bericht). Aangezien dit nieuwsbericht niet in Nederland plaats vond, komt hier dus een slotje op. Ik hoop op jullie begrip.

Share This Page