Smeerkaas en smeerworst zitten vol met E-nummers, hagelslag niet. Dus wat mij betreft is hagelslag zelfs beter.
Laten we de kinderen voortaan maar een glas water als ontbijt geven. Dáár zit tenminste geen vet of suiker in!
Nee joh, water wordt ook gereinigd met vreemde stoffen! Ik zou zeggen: Leef van de lucht. Maar die is ook verontreinigd. Shoot me, ik weet het niet meer!
pfff, jeetje wat maakt zo,n broodje uit, hier kregen ze maar 1 stuk, ik zag en ik dacht dat is toch veel te weinig, mijn zoon krijgt hier met ontbijt 3 broodjes hoor ach misschien waren het in de overige groepen meer broodjes op de bord. mijn zoon zit in groep 1 en had met spel en vermaak dan sporten met koningsdag maar jeetje zeg mensen moeten ook altijd wat te zeuren hebben
Flessenwater dan! Kraanwater zit vol met bestrijdingsmiddelen... Oh, maar plastic flessen zijn slecht voor het milieu!!
Wat een gezeik weer. Laat die kinderen lekker genieten van hun feestdag! De klas van mijn dochter heeft ook heerlijk genoten! Ik vind het persoonlijk zorgwekkender dat heel veel kinderen dagelijks zonder ontbijten naar school gaan, dan dat ze een keer een boterham krijgen met hagelslag.