Hallo, Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek gehad, en het ging erg goed. Ik krijg nog een tweede gesprek, maar ik weet wel zeker dat ze mij willen. Nu heb ik dus niet gezegd dat ik zwanger ben Ik wil het bij het tweede gesprek wel zeggen, maar dan loop ik dus weer het risico dat ze me alsnog niet willen, maar als ik het niet zeg, en ik zeg het na een maand ofzo, dan heb je meteen weer zo'n rotsituatie. En het werk begint ook pas volgend jaar, dus stel dat ik daar op mn eerste werkdag ineens met een dikke buik loop dat kan ik niet maken.. dan moet ik het toch wel eerst vertellen? wat zouden jullie doen?
Vertellen! Weet je gelijk met wat voor baas je te maken hebt en zoals je zelf ook al zegt, je kunt meoilijk over een paar maanden met een dikke buik aankomen. Als je nog maar 5 weken ver was of zo zou ik nog even wachten maar je bent als 12 weken dus...... Zou echt al je moed bijelkaar rapen en het gewoon zeggen! Succes!
Vertellen, anders heb je een hele rare start, vind ik. Ik vind dat het niet anders kan. Het hoeft trouwens niet. Maar ik zou het raar vinden om daar ineens met een dikke buik aan te komen. Maar dat is mijn gevoel.
jullie hebben gelijk... Maar ik vind het ook heel moeilijk om te vertellen, omdat ik het vanmiddag dus niet gezegd heb Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar.. Maar ik ben ook nog maar 12 weken, dus opzich.. kon het ook nog onzeker zijn tijdens eerste gesprek.. (dat ik bijv nog net niet de 12 weken grens gepasseerd was) ben zo bang dat ik het nu al verpest heb door het niet meteen te zeggen
Je zegt dat je toch het 2e gesprek wilde afwachten voordat je het vertelt. Is niet zo gek hoor! succes
ik weet helaas ook niet wanneer ik het tweede gesprek heb.. zal ik ze anders bellen deze week om het alsnog te vertellen? lastig hoor!
Zou me niet zo druk maken en het vertellen tijdens het 2e gesprek. Je kunt altijd nog zeggen dat je een echo wilde afwachten of zo..........
Straks om 15:00 uur heb ik het tweede gesprek 8-[ dus dan ga ik het maar vertellen van mijn zwangerschap... vind het doodeng... maar het moet wel.. duimen jullie voor me? [-o<
OOOOOOH oek oek, ik lees het nu pas! Ja ik duim voor je, maar dat zal je waarschijnlijk pas lezen als je straks terug bent! Nou ik duim in ieder geval verder voor je hier. Heel veel succes met je gesprek en ik hoop straks goed nieuws te horen van je! duim, duim, duim, duim! Laat wel ff weten hoe het gegaan is he!
Nou, ik weet helaas nog niet veel meer. Ik heb het aan het eind van het gesprek gezegd, en ze reageerde niet geschrokken ofzo. Ze zei alleen: gefeliciteerd! En ze wou weten hoe lang ik al zwanger ben. Helaas zei ze daarna ook dat ze het wel mee liet wegen in haar beslissing, en ze gaat me vanmiddag bellen [-o< Ik zou het wel heel raar vinden als ze het daarom niet door laten gaan, want ik heb gezien dat de man waar ik vorige keer het gesprek mee had, groot op het formulier had gezet: TOPPER! hihiih.. maargoed, aan de andere kant.. ach ik wacht rustig af...
Ik lees het nu voor het eerst! Ik zal voor je duimen en laat het snel weten als je iets hebt gehoord.
spannend hoor! en als ik werkgever was ,zou ik het ook mee laten wegen, hoe vervelend het ook voor jou is. Maar als ze topper schrijven zal het goed zitten. Succes. Ik duim voor je mee liefs fredje
Super! Zo zie je maar weer: Als je maar de beste kandidaat bent is zwanger zijn helemaal niet erg! Gefeliciteerd hoor! Marian