kook jij elke dag voor je man

Discussie in 'De lounge' gestart door mammieloves, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammieloves

    mammieloves Actief lid

    8 aug 2007
    205
    0
    0
    kook jij elke dag voor je man? ik wel (alleen als ik ziek ben of als wij niet thuis eten he logisch ihihihi) en vind ik het erg? nee helemaal niet.. ik vind koken leuk en daarnaast kan mn man sowieso nie koken, kan amper een eitje bakken lol! maar ik krijg er zoveeeeel goeds voor terug, dus ik voel me nie als zijn slaafje in de keuken!

    hoe zit het bij jullie?

    groetjessssssss
    mammieloves
     
  2. Niet meer actief

    Ja ik kook bijna elke dag als mijn vriend thuis is.
    Als hij niet thuis is maak iets lekkers voor mezelf wat mijn vriend niet lust of ik haal iets.

    Maar we gaan ook regelmatig lekker uit eten.
    Kan ik enorm van genieten.
     
  3. Niet meer actief

    ik ook
     
  4. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    mijn vriend staat gelukkig vaker in de keuken dan ik. :)
    behalve als er echt uit gebreid gekookt word, dan doe ik het.

    meestal zet ik het wel klaar, aardappels schillen en groenten schoonmaken, de rest maakt hij dan af.
    heerlijk!
     
  5. Niet meer actief

    Maar ik pers wel elke dag een glas sinaasappelsap en een citroen voor ons beide. ;)
     
  6. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik kook ook elke dag. Mits hij er inderdaad is met het eten. Verder ehm krijgt ie altijd zijn broodje netjes gesmeert.. ook maak ik regelmatig wat lekkers tussendoor klaar (wel makkelijk hoor zoals bv een cake of muffins)
     
  7. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Nope, ik heb een hekel aan koken. We gaan zoveel mogelijk uit eten. (als ik er het geld voor had zou ik iedere dag wel buiten de deur willen eten) ;)
     
  8. mammieloves

    mammieloves Actief lid

    8 aug 2007
    205
    0
    0
    ik kook dus echt niet voor mezelf haha, daar ben ik te lui voor als ik het voor 2 man doe, doe ik het graag, maar als ik alleen ben zie ik er zo tegenop! dan eet ik gewoon wat tussendoortjes, best ongezond!
     
  9. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Nee, mijn man kookt meer dan ik, ivm ons werkschema. Hij kan goed koken en vindt het leuk. Ik vind koken ook leuk, maar dan wel als ik er de tijd voor kan nemen,
     
  10. Niet meer actief

    Komt het uiteindelijk bij mij ook vaak op neer... ;)
     
  11. stampertje

    stampertje Niet meer actief

    Ik kook ook iedere dag. En ik vind dat ik lekkerder kan koken dan manlief. En als ik moet wachten tot hij thuis is met eten, eten we denk ik pas tegen acht uur. En dat vind ik toch echt te laat.

    Als we aan het kamperen zijn, dan kookt mijn man meestal.

    Ja, en als ik alleen ben, zorg ik inderdaad niet zo goed voor mezelf. Of ik eet gewoon een tussendoortje, of ik maak iets makkelijks klaar. Een hele enkele keer geniet van het alleen eten en maak ik iets klaar wat mijn man niet lust. Maar meestal is het iets makkelijks en ongezonds.

    Voor twee koken is ook zoveel leuker dan voor een.

    Liefs
     
  12. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Mijn man eet altijd op zijn werk, hij werkt in het theather en is dus altijd de avonden weg.
    De dagen dat hij thuis is kookt hij vaak en soms ik, ligt er aan wie er zin in heeft.
    Ik ben niet dol op koken en mijn man wel en die doet het heerlijk!
     
  13. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Mijn vriend is dol op koken! Hij kookt elke dag!

    Als ik de lepel aanraak om een keer te roeren, gaat ie gelijk kijken of het wel goed gaat hahaha!

    Hij vindt het leuk en kan echt super lekker koken!
    En ik vind er niet veel aan, dus ik mis ook niets :p
     
  14. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Mijn vriend staat na een lange dag werken nog fluitend te koken in de keuken! Ik denk dat het fifty-fifty is.

    Amber
     
  15. Niet meer actief

    Mijn vriend weet helaas niks van koken af...
     
  16. Niet meer actief

    Mijn man kan beter koken als ik, hij maakt heerlijke gerechten, hij is ook wat eerder thuis als ik.. Door de weeks kookt hij meestal, maar ik doe het ook weleens hoor. Ik het weekend gaan we standaard uit eten of bij de chinees of bij familie en vrienden...

    Heb een heerlijke vent.. die precies weet wat ik lust!
     
  17. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    De ene week kookt mijn vriend en staat het eten klaar als ik thuis kom. De andere week ben ik 's avonds alleen. Dan vaak iets makkelijks. Heb een appie happie vlakbij kantoor dus snel een stoommaaltijd of een maaltijdsalade, heerlijk.
     
  18. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wij vinden het alle twee leuk, en degene die het eerste thuis is kookt. ik werk maar 3 of 4 dagen, dus dan kookt hij, als ik vrij ben kook ik. of samen...
     
  19. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik kook 5 dagen per week en de andere twee dagen bestellen we of gaan we uit eten.
     
  20. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik kook meestal idd........
    Maar dat komt voornamelijk omdat ik veel eerder thuis ben.
    Hubbie is niet voor half zeven thuis terwijl ik om 5 uur thuis ben......

    Maar hij kookt wel eens.......Zijn gehaktballen zijn heerlijk en pannenkoeken bakken is ie ook goed in ;)
     

Deel Deze Pagina