kook jij elke dag voor je man

Discussie in 'De lounge' gestart door mammieloves, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoi!
    Eigenlijk ben ik degene die kookt thuis, omdat ik eerder thuis ben dan vriendlief... Dus als hij thuiskomt om 18.30 uur, staat het eten lekker klaar! Alleen op dinsdag kookt hij, da's zijn vrije dag... zijn feestje ;)

Chris

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    meestal eten we ook best laat zo rond 6 uur half 7 ...

Stond hierboven. Dat vind ik nu weer vroeg eten.

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Meestal kook ik omdat hij vaak savonds ook nog werkt. Is hij om18u thuis dus dan staat het klaar en een half uur later moet hij weer weg. Als hij thuis is kookt hij ook wel eens maar dat gebeurt niet zovaak.

4. acire

acire Fanatiek lid

ik hoef (bijna nooit) nooit te koken voor hem :D
    hij komt 5 dagen per week pas rond 1 uur 's nachts thuis van het werk.
    en als hij er wel is vind hij het ook leuk om voor mij iets klaar te maken.

5. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Mijn man kookt elke dag voor mij en de kids!

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik kook ook elke dag, maar dat is omdat manlief pas rond kwart over 5 thuis is.
    in de weekenden kookt hij wel en als hij niet hoeft te werken ook.
    ik vind koken dus echt niet leuk, maar ja er moet wel gegeten worden he.

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm job kookt wel graag
    maar niet elke dag :)

het zijn gewoon de vaste gerechten eigenlijkd ie hij maakt
    en als we bezoek hebben kookt job ook altijd die vind dat ik dan maar het bezoek moet entertainen terwijl hij druk in de keuken is.
    want dat zou ik beter kunnen dan hij...
    (zou neit weten waarom.. maar ik klaag niet :) )

pasta, sate, bonenschotel.. dat soort dingen zijn zijn afdeling en smaken ook prima.

en tja ondanks dat ik het erg leuk vind om te koken en het gewoon een beetje bij mn dag hoort...
    vind ik het wel onwijs relaxt als ik thuis kom en er staat ineens iemand te koken :)

gebeurd niet zo heel vaak.. maar sl het gebeurd is het voor mij dan ook ultiem genieten :)

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kook ook elke dag voor mijn man.. Hij werkt ploegendiensten. Wanneer hij avonddienst heeft dan neemt hij ook warm eten mee, dus ik kook altijd extra of 2x op een dag voor hem zodat hij ook naar werk kan meenemen :)

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ik kook normaal altijd voor mijn gezin doordeweeks..in het weekend kook ik niet...of mijn hubbie kookt dan of we halen wat
    Mijn man is vaak laat thuis van zijn werk, dus eten wij met z'n drietjes en eet mijn man uit de magnetron..
    Maar hij kan wel koken..en lekker ook....

10. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Bij ons ligt het er net aan wie eerder thuis is.
    mijn man werkt in verschillende diensten, en ik werk meestal tot 18uur.

Maar ben ik eerder thuis dan kook ik, en anders om hij.

11. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik kook ook elke dag voor m'n man. Hij komt 's avonds ook pas om zes uur thuis. Ik ben bijna altijd eerder, dus vind ik het ook logisch dat ik dan kook. Hij maakt lange dagen, gaat 's morgens om half zeven de deur al uit, dus is ook erg moe wanneer hij thuis komt. In het weekend kookt hij meestal wel. Hij kan ook veeeeeeeeeeeeeel lekkerder koken dan ik. Ook ik vind het allemaal geen probleem. 'T is geven en nemen toch? :D

12. Saskia78

tja zo begon het bij ons ook hoor.. :)
    "degene die het eerste thuis is doet boodschappen en kookt"
    in de praktijk blijkt dat op die zeldzame keren dat job ook echt vroeg thuis is.. hij zo blij is dat hij eindelijk een keer vroeg thusi is dat hij eerder opd e bank ploft dan gaat koken :)

kookt hij een keer.. dan ben ik ook helemaal happy
    het is namelijk altijd een verrassing.. en hij kan prima koken :)
    binnenkort mag hij weer een keer tho
    ik wil weer sate eten.. en hij vindt zijn sate lekkerder dan de mijne
    nahja.. ik vind het allebei lekker.. dus dan mag hij het lekker maken *grin*
    geen probleem hoor :)

13. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ben ook altijd happy wanneer mijn mennetje gaat koken. Dan weet ik in ieder geval dat het lekker is. Dat weet je bij mij namelijk nooit. ;)

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Nou, ik heb gisteren nog gedonder gehad daarover thuis. Pff.. MANNEN! Ik kwam om 18.15 thuis en mijn mannetje was om 17:00 al thuis.. Lag die op de bank voor de televisie. Ik snap niet dat hij dan niet gewoon even eten maakt.. "Ik wil gewoon even televisie kijken en ik ben moe".. HALLO?! Ik ben ook moe, heb ook de hele dag gewerkt en draag een baby in m'n buik! Ik kook normaal gesproken, omdat we dan tegelijk thuis zijn.. maar vindt dat hij het nu ook wel eens mag doen.. Als hij eerder thuis is. Toch? Hij heeft toen met een heethoofd eten gemaakt, haha..

Later was alles weer goed.. :p

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Wanneer hij al een uur thuis is, kan hij idd ook wel een keertje koken. Ook al denk ik dat mijn mannetje (soms) hetzelfde zal doen. Maar wanneer hij 1 x eerder thuis is dan ik, doet hij het wel. Komt niet vaak voor, dus.

16. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    haha ik vond half zeven ook juis vroeg om te eten... ( opmerking van iemand hierboven, dat dat laat is)

Doordeweeks kookt mijn vriend meestal, hij kan met de fiets naar zijn werk,en werk een dagje minder, ik moet elke dag 3 uur reizen.
    Dus hij is uiteraard eerder thuis.

In het weekend kook ik dan vaak, vooral omdat ik het erg graag doe.

Nu met zwangerchapsverlof, wisselen we af, afhankelijk van hoe ik me voel,of war we zin in hebben.
    Of , genieten, we koken nu ik met verlof ben ook af en toe samen.

17. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ik kook elke dag voor hem, hij werkt de hele dag en zit helemaal in Ede, ik ben gastouder en ben dus altijd thuis.
    Lijkt me wel eerlijk zo toch?

18. Saskia78

hmm die ken ik ja
    "als ik thuis ben ben ik moe"
    ja alsof ik niet moe ben na een hele dag werken :)
    gezien ik net zo hard fulltime werk.. vind ik DAT dus geen excuus
    hij heeft de mazzel dat ik het best leuk vind om te koken.. anders hadden we er vast vaker discussie over :)

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben een soort van afspraak dat degene die als eerste thuis is kookt. Maar ja.. momenteel ben ik dat.
    Hij kookt ook regelmatig. En als het speciale dingen worden dan wil ik het graag doen, maar hij ook hihihihihi. Dus soms scheve gezichten als we allebei dat speciale willen maken, maar ook als we beiden geen zin hebben.

20. Niet meer actief

Ik kook altijd. Ook als ik ziek ben.

Alleen als we uit eten gaan kook ik niet, maar dat doen we nooit.

Deel Deze Pagina