kook jij elke dag voor je man

Discussie in 'De lounge' gestart door mammieloves, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wij hebben als regeltje ingesteld, wie als eerste thuis is, die kookt!
    Heb ik even geluk, want mijn man komt om 16.45 thuis en ik om 17.30 uur.
    Mijn man is trouwens niet tevreden over mijn kookkunsten (niks mis mee).
    als we allebei hetzelfde zouden koken, dan nog is dat van hem lekkerder, volgens hem dan he,
    eigenwijs! maar hij vindt koken helemaal niet erg.
    groetjes, anita

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik werk parttime en dus minder dan mijn man, dus doordeweeks kook ik meestal. In het weekend kookt hij vaak.
    We hebben allebei een andere kookstijl, daarom extra leuk en lekker dat we allebei koken.

We eten altijd laat, hij is meestal niet voor 19.30/20.00 thuis.

3. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik houd van koken, dus sowieso kook ik ook altijd al voor mezelf ,...
    en toen maatje erbij kwam, schoof die automatisch aan :)
    dus in principe op een enkele x iets halen kook ik,....
    haha tot voor kort wist ik niet eens dat ie koken kon, stond ie opeens 2 dagen eten voor me te maken,....
    nou dat vond ik natuurlijk heel lief,
    hij is wel heel behulpzaam, dus als ik niet zou willen koken denk ik dat ie het met liefde over zou nemen,....

maar uh denk dat ie mijn eten veel te lekker vindt ;)

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    uh...wij koken niet zo vaak...ikzelf gemiddeld 1 keer per maand
    en mijn vriend ook zoiets.. :)
    Wij houden helemaal niet van warm eten..
    en in de vakanties eten we altijd bij mijn ouders....

5. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    vind koken verschrikkelijk, dus als ik er onderuit kan komen, graag!
    Manlief weet niet eens hoe je een ei moet koken :(

Bleehh.. stom werk (heb ik ook nog als kok in een 4 sterren rest. gewerkt, snap je zeker wel dat ik altijd met lood in de schoenen naar mijn werk ging ;) )

6. Marijtje

Marijtje Actief lid

20 sep 2006
    201
    0
    0
    Ik kook alle avonden, altijd bewust met veel groente en mager vlees. Let ook altijd op de hoeveelheid KJ. Tussen 1700 en 1730 zit ik aan tafel met de kids. Als mijn man later 's avonds thuis komt eet hij hetzelfde, maar dan opgewarmd in de magnetron. Mijn man zegt dat hij niet kan koken, volgens mij kan hij het best wel. Maar geeft niets, ik vind het niet erg.

Soms gaan we in het weekend uit eten met de kids en eens per maand eten we zelf in een heel goed Sushi / japans restaurant.

Een enkele keer eten we thuis pizza of patat in plaats van aardappels of rijst. Maar vrij weinig.

7. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Mijn vriend kookt bijna altijd. Als ik eens een keer zin heb dan doe ik het.

8. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Elke dag wordt er soms zo moe van
    Hij heeft onregelmatige tijden van zijn werk.

de ene week 13:00 tot 22:00 dan komt hij om half 6 thuis (pauze) om warm te eten en gaat hij weer.Dan moet ik om 4 uur ofzo beginnen met koken hartstikke vroeg vind ik dat,kan sosm ook nergens heen die week.

Moet ik zorgen dat het eten vroeg klaar is want mocht het uitlopen een x dan heeft hij geen warm eten om half 6.
    WE aten eerst elke middag om 12 uur warm ,maar i.v.m Terence nu eten we die week niet meer warm smiddags maar gewoon savonds.
    Wel vermoeiend hoor.

De andere week is hij om 08:00 tot 18:00 aan het werk das veel beter kan ik gewoon om 5 uur beginnen met koken.

pppffffffff.Maar sweekends kookt hij of samen of ik .ligt eraan wat we willen gaan eten.

(ik hou van recepten probeer alles uit en hij eet ook alles op,wat ik maak.lust alles. wel makkie.

9. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik kan amper koken, dus hier doet vriendlief dat meestal ;) Ik wil best voorbereidingen doen, als vlees snijden en marineren, groente wassen en snijden of water opzetten.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.462
    113
    Mijn vriend kookt momenteel altijd, heeft nu vakantie tot 10 september, daarna gaan we doen wie het eerste thuis is die kookt. Heb zelf echt een hekel aan koken, ben blij dat hij er niet zo'n probleem mee heeft.

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik kook elke dag voor me ventje. Toen ik nog onregelmatig werkte deed ik voor me late dienst alles klaar zetten zodat hij alleen het gas er maar onder hoefde te doen. Nu zorg ik dat er een lekker maaltijdje voor hem klaar staat.

12. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ik kook ook elke dag voor ons gezinnetje , behalve als we patat halen ;)

13. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    bij ons is het zo dat de eerste die thuis is kookt. dus als ik tot 6uur moet werken kookt mn vriend en anders kook ik. is wel zo handig want als ik nog eens aan het eten zou moeten beginnen als ik uit mn werk kom dan eten we pas om 8uur ofzo.
    liefs doris

14. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik kook ook elke dag voor mijn man..
    maar dat is ook helemaal niet erg ik doe het met alle plezier..
    ik krijg er een hoop voor terug hihi

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ja dat doe ik inderdaad.
    Vanaf het begin kook ik en wast hij af.
    Zo doen we allebei datgene wat we het leukste vinden ;)

16. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    9 van de 10 keer wel! Hij werkt in ploegendienst dus is hij er niet altijd bij maar dan kook ik wel voor m'n dochter (zij moet toch wel eten hè!)
    En als we bbq-en dan doe ik de voorbereidingen en hij (en de andere kerels die erbij zijn) de rest! BBQ-en vind ik heerlijk :)

17. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Elke dag voor mijn man koken? NEE! Hij mankeert niets aan zijn handen en kan zelf ook koken ;)

18. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja ik kook altijd voor men ventje..behalve als we dan naar de chinees of iets gaan. Ik vind het niet erg om te koken doe het graag!

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier is het fifty-fifty... Als we iets met aardappelen eten kook ik, iets met pasta of rijst kookt hij! Hij vind aardappelen sowieso al niet zo lekker dus vanaf dat we samenwonen zijn we tot die conclusie gekomen dat we dus eigenlijk om en om koken!

Vind koken trouwens ook echt niet erg en mijn vriend ook niet. Alleen als hij een lange dag gewerkt heeft kook ik, maakt dan ook niet uit wat. En als ik alleen ben is het meestal iets gemakkelijks, dan ga ik niet uitgebreid koken voor mezelf!

20. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hier kookt mijn mannetje elke dag voor mij :oops: :oops: :oops:
    Hij vind het leuk , dus van mij mag hij hahaha
    Ik vind koken wel leuk , maar niet die hollandse pot :oops:
    Word me een beetje te saai en is te simpel .
    Ik hou van ingewikkeld en het liefst buitenlands koken :D
    Dat doe ik dan ook heel uitgebreid elk weekend ( dan ben ik vrij en werkt mannetje ) en daar geniet hij weer erg van hihihi

Groetjes Joyce

Deel Deze Pagina