maandag werken we alle 2 de avond dinsdag is man vrij kookt hij woensdag kook ik donderdagavond werk ik vrijdagavond werkt hij zaterdag is mannetje pas na 7 uur thuis dus brood zondag eten we makkelijk zijn blij dat we eens samen thuis zijn maar meestal friet ! lekker gezellig hier dus !
Ik kook bijna altijd, maar mannetjelief helpt vaak mee, en kookt ook regelmatig alleen. De meeste keren koken we samen, de ene schilt de aardappelen de ander roert in het pannetje, ene draait vlees om enz.... Gezellig vind ik dat, alleen is ook maar zo alleen Als ik alleen kook dan doet mannetjelief de tafel dekken
Meestal kook ik, omdat ik als eerste thuis ben na mijn werk en het anders zo laat wordt dat je niks meer aan je avond hebt. Maar mijn vriend kan wel koken en doet het ook als ik het vraag. Hij bakt altijd wel de aardappelen, want als ik dat probeer dat krijg ik ze nooit zo lekker bruin gebakken. En soms zegt mijn vriend ik ga effe koken en dan stapt hij in de auto en dan komt ie met friet terug. Groetjes Taby.
Ik kook ook iedere dag, ik ben thuis en hij werkt, dus dat vind ik logisch. In het weekend koken we vaak samen, omdat we dat heel gezellig vinden. Zijn boterhammetjes moet hij zelf smeren hoor Milla
niet iedere dag hoor, en hij kookt ook wel eens. of we eten bij schoonmama. en soms maakt schoonmama wat voor ons
elke dag koken? nee hoor mij niet gezien. ik kook 6 dgn per week en echt 1 dag in de week is het brooddag en dat is op zaterdag
Wij wisselen lekker af. Gelukkig heb ik een vriend die ook 2 handen heeft. Vind best dat we beide kunnen koken
Ik kook ook dagelijks voor mijn man, behalve als ik later thuis kom dan hij of als we vakantie hebben of soms in het weekend, dan denk ik: nu mag jij een keer. Ik vind 't niet echt erg om te doen, maar ik heb er ook geen plezier aan, dus dan is 't wel fijn als hij het ook een keer doet.
hier gaat het precies zo. en als ik tot 18.15 moet werken dan eten we gewoon lekker makkelijk. prima zo toch.
Ik dus niet! Ik kook wel graag hoor, maar niet altijd. Zaterdag is onze friet dag en eerlijk gezegd, zondag wordt er ook niet dikwijls gekookt, het weekend is lekker ongezond ! In de week wordt er dus wel gekookt, maar soms heb ik echt, echt geen zin en dan halen we brood of steek ik een pizza in de oven. Soms kan ik er wel van genieten om voor mezelf te koken, als ik al eens alleen ben, maar is zoveel gedoe voor 1 persoon en niet bepaald gezellig..
Wij koken wie het eerste thuis is en soms gewoon gezellig saampies.Moet zeggen dat mijn man beter kan koken als ik...
bij ons is het denk ik 50-50 Ik vind koken wel leuk maar alleen als ik er de tijd voor heb en niet als ik uit mijn werk kom en al vreselijk evel honger heb. Trouwens nu ik zwanger ben, kan ik echt niet koken want ik wordt echt niet goed van die lucht, dus nu kookt mijn vriend bijna elke dag!