Wij koken allebei, de dagen dat ik vrij ben kook ik en de dagen dat we allebei werken zorg ik dat alles klaar staat dat als hij eerder thuis is hij het alleen af hoeft te maken, maar het komt ook voor dat hij daar geen zin in heeft en iets totaal anders klaarmaakt hahaha
Ik kook niet iedere dag voor mijn man. Dagen dat ik werk, kookt hij, dagen dat hij werkt, kook ik. Werken we allebei of zijn we samen vrij (wat heel weinig voorkomt), koken we samen of halen we wat.
Ik kan niet koken, naja ik wil het niet kunnen. Dus voor mij wordt er bijna elke dag heerlijk gekookt door mijn vriend. twee avonden per week moet ik alleen eten (hij werkt dan) en dan eet ik soep met brood of een eitje. Maar zelfs dat vindt ik niet leuk om te doen. Groetejs Deborah.
ik kook altijd voor ons. donderdag heb ik een etentje met mijn werk dus heb ik een pizza gehaald voor mijn vriend anders komt er niets van terecht.
er zijn echt wel andere dingen dan soep met brood of een eitje hoor. neem dan een stoommaaltijd van de AH die zijn echt goed en lekker en je hoeft er niets voor je doen
Ik kook eigenlijk zo goed als altijd, tenzij ik ziek ben. Vind het leuk om voor mn mannetje te koken..