Hebben jullie dat nou ook..

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy1611, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Dat je soms niet uit je woorden komt of een woord simpelweg niet meer weet?

Had het gisteren..was me aan het irriteren aan een lesauto en kwam maar niet op het woord 'leerling'..had al bedacht dat het een lesnemer moest zijn :)

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Och ja verschrikkelijk, soms de simpelste woorden die je niet meer kan bedenken.
    Dan komt er soms een zin uit waarvan je denkt: Hoe in vredesnaam verzin je zoiets :)

Mensen kijken me ook wel eens vreemd aan, zullen wel denken een vreemde prater is dat.

Mijn probleem is vaak, ik ben fries opgevoed, dat ik in het fries denk en het probeer te vernederlandsen, geen goede combi...
    Dan krijg je soms echt vreemde uitspraken, vooral als dingen in een opwelling gaan ;)

3. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    hi hi ik ken dat ik werkte jaren in de horeca en heb een keer iemand het advies gegeven om een coctail te maken met een leuk paracetamolletje erin :confused: hahahaha bedoelde parasolletje :)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heel herkenbaar hihi. ik haal nu ook wel is woorden door elkaar zodat heel de zin niet meer klopt bijv, moet je melk en thee in je suiker. haha gelukkig moeten ze er hier ook om laggen maar soms schaam ik me dood. en inderdaad gewoon niet op een simpel woord komen dan maar een andere benaming bedenken waardoor een simpele zin wel heel luxe klinkt opeens

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    wat vinden jullie van boodschappenwinkel en boodschappenwinkeltas. (Mijn man ligt dagelijks in een deuk om mijn nieuwe woorden)

:D

6. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Jep! Heel herkenbaar!
    Goed om te lezen dat er meer mensen zjn die dit hebben hahahaha!
    Ik praat sneller dan mijn hoofd kan denken dus dan komen er ook de meest rare woorden en zinnen uit af en toe, en dan zie je mensen idd kijken alsof ik niet wijs ben en dan voel ik me al helemaal rood worden van schaamte hahahah.... :oops: Ik verdraai ook vaak spreekwoorden en gezegdes zonder dat ik t door heb en dan ligt mijn vriend in een deuk!

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    o ja vreselijk ik heb het ook wel eens dan kan ik gewoon niet meer op iemand zijn naam komen, had dat laatst bij mijn zwager haha.

8. Milla

Milla Niet meer actief

Ik had dat ook heel erg tijdens mijn zwangerschappen en de maanden daarna, volgens mij werken je hersennen anders door al die hormonen haha!

9. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahahah herkenbaar!

en wat ik altijd heb.. ik kan de h&m en hema niet onderscheiden

Ik zeg altijd kom broodje eten in de h&m en kleren shoppen in de hema :(

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.090
    3.874
    113
    Mijn tante had het van de week al over een ADSL-kind...een ADHD kind dus!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.090
    3.874
    113
    Oh ja, mijn moeder vroeg me eens om haar een SOS-je te sturen, SMS-je :) .

Deel Deze Pagina