jojo het konijn

Discussie in 'De lounge' gestart door taatje85, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje85

taatje85 Bekend lid

12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    De vraag is simpel.. Wie heeft m.. Hoe bevalt t??
    Groetjes bloem

2. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ben ik ook benieuwd naar...........

3. Is dat met die wortel?

4. taatje85

taatje85 Bekend lid

12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    Ja die met die wortel
    Xxx

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Lucia heeft hem!
    Nouja, Alyna dan he hahahaha

6. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Nu nog de vraag beantwoorden hoe die bevalt. :p Haha.

Ben dr ook wel benieuwd naar, hij ziet er in ieder geval wel erg leuk uit. :)

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd, mij lijkt hij ook erg leuk. Ik lees mee.

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Goed onthouden! :D

Mijn dochter heeft 'm inderdaad.;)

Ze is er heel gek van!
    Ik vind 'm een ietsje tegenvallen, hij heeft geen geweldig ver bereik.(maar wij hebben ook wel een hele ruime woonkamer)
    En soms rijdt ie tegen de bank op.:p
    Maar verder is ie wel leuk, als je het een keertje uitlegt ook duidelijk voor de kleinere kids. En hij blijft ook even leuk, op feestje gisteren was ie heel populair, ook bij de oudere kids.:D

Dus over het algemeen vind ik het wel een aanrader.:)

9. taatje85

taatje85 Bekend lid

12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    Okee ja ik heb m namelijk ook hihi
    Maar hij vind de wortel hier alleen als ie in t zicht is.. En misschien tot 1 meter afstand.. Dus echt verstoppen achter t gordijn ofzo kan ie niet want dan vind t konijn m niet.. Doe ik wat fout??
    Xxx bloem

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hij vindt 'm inderdaad niet snel als ie wat verder ligt he... en dan vraagt ie om in je handen te klappen maar dat helpt geen fuck. :p Dan gaat m'n dochter 'm altijd halen ("hier issie konijntje!') en naar de wortel brengen. :D Maar hij vindt 'm hier wel als ie niet meteen in het zicht ligt volgens mij. Zou achter het gordijn misschien te hoog kunnen zijn?

Vind het soms wel raar dat ie ineens begint te roepen 'Hoera! Ik heb de wortel gevonden!' terwijl de wortel een meter achter hem ligt. :p Doet die van jou dat ook?

11. taatje85

taatje85 Bekend lid

12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    Ja nou als ie achter t gordijn zit, doet hij de wortel naast m op de grond neerleggen.. Dan vind ie m niet.. Hij zit constant vast achter de bank of onder een stoel of tafel.. En inderdaad roept ie ook vaak dat ie de wortel gevonden heeft als de wortel een meter achter m ligt.. En idd doet mijn zoontje ook vaak de konijn pakken en m naar de wortel brengen als ie m niet kan vinden... 9 van de 10 keer dus.. Evengoed vind ie m helemaal geweldig.. Alleen al het rondrijden van t konijn.. Hij zet m ook wel een aan en gaat dan zelf op de bank zitten en gaat ie naar t konijn zitten kijken.. En dan lachen als ie onder de stoel vast zit.. Hij vind m dus super.. Ik vind t alleen jammer dat ie bijna geen bereik heeft.. Ik heb de verpakking niet meer.. Weet jij hoeveel meter bereik t konijn zou moeten hebben??
    Xxx bloem

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik weet het ook niet, heb de verpakking meteen weg gemieterd nadat ik eindelijk dat beest los had. :p
    Zou Google het weten?
    Vind het ook wel raar dat ie zo vaak vast zit, er stond (dat kan ik me dus wel herinneren) op de verpakking dat ie obstakels ontwijkt namelijk...
    Ja m'n dochter vindt 'm dus ook helemaal super, dus dan is ie z'n geld wel waard. ;)

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mijn zoon heeft hem ook! Hij zou een bereik moeten hebben van 4 meter, maar volgens mij haalt hij dat never nooit!

Ik zelf vind het een stom ding, wat ik eigenlijk wel verwacht had! Mijn zoon daarintegen vindt hem geweldig!! :D en daar draait het natuurlijk om hahaha!

14. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Haha leuk al die reacties!!
    Ik lees ook even mee, vind hem wel wat aan de dure kant maar zit er ook aan te denken om hem te kopen voor ons kleine knorretje van 3....

15. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik zie nu op internet ook een Jojo die in een bestuurbaarautootje zit? Is iemand deze ooit tegengekomen? Kom op google alleen de verstoppertje jojo tegen.
    Google maar eens op jojo het konijn, als je de eerste link opent staat op die pagina ook een filmpje....ook met de jojo in de auto

16. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Nog meer ervaringen?? En wie kent het autootje met jojo erin?

Deel Deze Pagina