Bekijk bijlage 577565 Op Facebook of op Lindanieuws.nl staat een lijste met gelijkenissen in de familie. Mijn dochter en ik staan ertussen op nr 10. Zo grappig, ik had de gelijkenis nooit echt zo door en dacht dat ze op mijn man leek, maar toen zag ik deze foto van mezelf.... Lijken jullie ook zo op een vader/moeder/opa/oma/kind of andere combinaties? Ik zal de tot hier plaatsen, maar ik haal hem wel eind van de dag weer weg
Ja mijn zoontje lijkt heel erg op mij, als ik een baby foto van mij naar een ander stuur zeggen ze allemaal ' Ah wat een mooie foto van hem.' Ik wil hier geen foto's van hem plaatsen. Maar we zijn als baby echt bijna identiek.
Mijn oudste zoon en dochter lijken als druppels water op elkaar toen ze beide een paar mnd waren. Dat is net een indentieke tweeling met bijna 6 jaar er tussen
Wij hebben een babyfoto van onze oudste die vrijwel precies hetzelfde is als die van mn man. Het is dat je aan de foto ziet dat de ene foto 30 jaar geleden is genomen.. Nog steeds lijkt de oudste heel erg op mn man (van binnen en buiten, het is dat ze uit mij is geomen maar anders zou je zeggen dat ze niet van mij is ). De jongste lijkt heel erg op haar zus en dus op mn man, maar daar zit nog wat van mij bij, sowieso heeft ze mijn haar- en oogkleur. (Qua innerlijk is ze een kopie van mij)
Mijn middelste schijnt erg op mij te lijken ... ik zie dat in de kinderfoto’s wel terug maar niet echt met hoe ik er nu uit zie. Bekijk bijlage 577572
Mijn dochter lijkt veel op mij, maar kwa karakter is het precies haar vader. Ik heb hier geen foto's, maar ik zag laatst een filmpje van mij van vroeger. En het was net of ik mn dochter zag lopen.
Mijn dochter lijkt veel op mij, maar kwa karakter is het precies haar vader. Ik heb hier geen foto's, maar ik zag laatst een filmpje van mij van vroeger. En het was net of ik mn dochter zag lopen.
Toen ik 16 was leek ik spreken op mijn moeder toen zij 16 was...ik had zo haar tweelingzus kunnen zijn.