Al 2 keer bij de huisarts geweest ivm gevoelige plek in mn borst na eisprong. Geen knobbel oid. Vanmorgen toch een echo laten maken en binnen 45 minuten was er een knobbel, een biopt en zat ik op de mama poli. Geen kans gehad om vragen te stellen, was compleet flabbergasted, om vervolgens van mn zwanger ( internist oncoloog) dat 20% van de uitslagen slecht nieuws is.. Dan krijg he dus te horen dat je 20% kans hebt op borstkanker. We krijgen vrijdag de uitslag. Weer slapeloze nachten.
80% is toch veel meer dan 20%? Je gaat toch ook niet elke dag over straat met de gedachte dat je een ongeval krijgt? Ik probeer het maar van de zonnige kant te bekijken!
Oeh jeetje, heftig! Succes en sterkte voor deze onzekere tijd, hopelijk heb je snel duidelijkheid en positief nieuws
Jeetje wat heftig. Ik snap dat je geschrokken bent. Maar 80% is veel meer dan die 20%! Hopen op een goede uitslag.
@Bootcamp babe Die kans is toch akelig veel hoger als de 0.6 op 1000 van vrouwen die geen afwijkende echo hebben gehad. Dus ja dat percentage schrik je van.. En ik heb helaas al heel vaak bij die kleine kans gezeten dus in dat opzicht heb ik weinig vertrouwen in mn lijf
O gadver wat naar. Hier hetzelfde gehad en ik begrijp je spanning hoor!! Ik duim en brand wat kaarsjes voor je.
Bij mij was de uitslag niet goed, helaas. Maar de behandelingen zijn geslaagd dus eind wel goed. Maar iedere controle weer spannend.
Heftig zeg! Wel fijn dat de behandelingen geslaagd zijn. Zak altijd wel spannend blijven. Hoop voor je dat t je voor de rest bespaard blijft
Wat heftig hè! Hopelijk behoor je tot die 80% Hoe voelt die gevoelige plek? Hier dus na mijn menstruatie een x aantal dagen een zere plek in mijn borst. Ik voel niks maar het voelt een beetje beurs aan. Vooral van binnenuit. Ik dacht aan een opgezette klier ofzo maar omdat ik het laatst weer opmerkte, en nu jouw berichtje lees moet ik er misschien toch even een afspraak voor maken. Ik lees nu dat rond een menstruatie de borsten anders aan kunnen voelen. Jij veel sterkte!!
Die gevoelige plek is gewoon klierweefsel, niks geks te zien. Bij zit er een knobbel op een andere plek..