Wie denkt eraan om er ook 1 te starten, wie volgt er 1 (of meerdere) of wie heeft het al eens gedaan?? Ik ga er ook 1 starten, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik weet dat 1 zp lid er wel eens 1 gedaan heeft, die heb ik ook gevolgd toen. Erg leuk.
je kunt het op verschillende manieren doen..maar het gaat erom dat je iedere dag iets doet en daarover blogt. Je kunt elke dag iets creatiefs maken, of elke dag een bepaalde foto. Bij mij wordt het een foto project...maar dan met een creatieve inslag.
Ik heb het 2 jaar 'geprobeerd' maar het is écht heel lastig iets te vinden elke dag. Soms gebeurd er gewoon niet zoveel... Misschien ga ik in 2014 weer een begin maken...
leuk Tuc ik ben benieuwd. Heb dat idee ook al een tijd, maar het is het er nog niet van gekomen. Maar super leuk en wie weet ga ik er in jan 2014 mee beginnen.
365 dagen project hier is iemand die de verhalen verzamelt...je kunt natuurlijk ook zelf via een blog schrijven.
daarom heb ik een onderwerp verzonnen dat in de breedste zin van het woord gebruikt kan worden...als ik een paar dagen/weken op weg ben zal ik de link neerzetten. Wil het nog niet verklappen haha.
Wat ontzettend leuk! Ik heb zo'n soort app maar dat gaat dan niet over 1 bepaald thema. Toch is het leuk om na 3 maanden terug kijken wat de high lights van de dag waren
Leuk hoor! Ik ben ook wel in voor dat soort dingen, al is een jaar wel erg lang. Ik vind zo'n 30-dagen foto project ook leuk... Alleen vraag ik me af wie er in mijn omgeving op dat geneuzel zit te wachten en een beetje bekijks is toch wel leuk
Ik ga hier even meelezen! Ben net klaar met m'n day zero (Dayzeroproject.nl - Home) en ben wel weer toe aan iets nieuws!
Hier heb ik alvast de link naar mijn 365 project..het onderwerp van mijn project is: een kijkje, ik wil door middel van "kijkjes" laten zien wat ik op een jaar allemaal tegenkom. Kunnen dus foto's van hele dagelijkse dingen zijn, mijlpalen die ik of wij als gezin meemaken of bv een bijzonder kijkje op een speciale plek of een bijzondere foto als kijkje...dus vanuit een bepaalde hoek gefotografeerd of vanuit een bepaald persoon. 365 dagen project