HELP?

Discussie in 'Voeding' gestart door ssgerundt, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ons dochter is vandaag voor de eerste keer achter elkaar aan het huilen... ik heb de luier al verschoond, de fles gegeven.... maar niks helpt. Wat kan het nog zijn?
    Buikpijn heeft ze volgens mij ook niet....

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Misschien wat extra behoefte om bij papa en mama te zijn? Neem haar lekker een poosje bij je tot ze gekalmeerd is en probeer haar dan opnieuw in bed te leggen.

3. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    als ze bij ons is, blijft ze ook huilen!

4. Kyrillis

Kyrillis Lid

4 mei 2007
    83
    0
    0
    Ik zou zeggen regeldag.. maaaaaaaar.. je geeft flesvoeding.. dus dat zal het wel niet zijn.. Dus inderdaad dan je meisje maar lekker tegen je aan laten liggen. Misschien op je buik of zo.. zo wilde mijn zoontje ook lekker slapen terwijl ik tv keek ;)

Sterkte ermee!

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ook als je wat met haar rondloopt?

Probeer haar anders eens op haar buikje op je onderarm te leggen (luier op je hand zeg maar en d'r bolletje op de hoogte van je elleboog).
    Misschien dat ze zich dan een beetje kan ontspannen (dan zouden het toch krampjes kunnen zijn).

Heb je haar gewoon op de arm genomen? Wat bij Rick heel goed helpt (nog steeds) is op een rustige plek gaan zitten (bijv. op bed), dan leg ik hem tegen mijn borst en linkerschouder aan zodat zijn bolletje op mijn schouder kan rusten. Vaak wordt hij daar naar verloop van tijd wel rustig van.

Ben je vandaag drukker geweest dan anders, veel bezoek gehad of iets dergelijks?

Ik probeer maar mee te denken!

6. Kyrillis

Kyrillis Lid

4 mei 2007
    83
    0
    0
    Wanneer heeft ze voor het laatst gepoept?

7. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    poepen doet ze prima, elke dag soms wel twee keer.
    Ben vandaag wel bij een vriendin geweest, maar daar zijn we ook al een keer geweest...
    dus ik weet het niet.

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dan misschien toch net teveel van het goede geweest, dat bezoek.... Neem haar lekker bij je en probeer haar te troosten.
    Haar leeftijd bekijkend kan het ook nog zijn dat ze last heeft van een ontwikkelingssprongetje en daardoor wat van slag is.....

Misschien heeft ze zelfs toch nog honger? Dat zou natuurlijk ook nog kunnen.

9. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Mijn dochter had en heeft soms ook van deze dagen. Meestal als we ergens op bezoek zijn geweest. Alles is dan toch weer nieuw voor haar en ze gaan ook steeds meer bekijken. Misschien dan toch wat teveel prikkels. Ik liet mijn dochter even huilen en lag een knuffeldoekje of iets dergelijks bij hoor. op een gegeven moment sliep ze dan als een roosje.
    Hoop voor je dat het nu weer over is?

10. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Als die kleintjes huilen kan het werkelijk van alles zijn. Het kan idd een ontwikkelingssprongetje zijn. Noa maakt nu haar derde sprongetje mee en huilt daardoor nu ook erg veel. Gewoon lekker bij je pakken en heeeeel veel knuffelen. Ze kan ook zeker krampjes hebben en dat is natuurlijk pijnlijk. Wrijf lekker over het buikje, loop lekker met haar rond (heb je een draagdoek/zak?) leg een warme kruik op haar buikje (niet te heet natuurlijk). De visite kan natuurlijk ook teveel van van het goed zijn en daardoor kan ze overprikkeld zijn. Dit kan ze afreageren door veel te huilen.

Ik zou zeggen houd haar lekker bij je en kijk wat ze nodig heeft.

Deel Deze Pagina