Hallo! Wij hebben een stoomreiniger van Karcher gekocht, fijn ding! Alleen nu vraag ik me af of jullie extra doekjes hebben? Zo ja, waar heb je die gekocht? Zijn er nog tips waar je ze goedkoop van halen? Of gebruik je er wat anders voor toevallig?
Ik heb ook een karcher en de officiele doekjes verkopen ze als set bij oa karwei, gamma enz. Dacht tussen de 9 a 14 euro. Flink aan de prijs voor 2 a 3 doekjes. Daarnaast vind ik het echt waardeloze dingen. Alleen dat doekje voor om de borstel is handig. Dat andere lapje is echt 3x niks. Ik heb zelf doeken gemaakt. Althans, mn moeder. Goedkopen dweilen bij de action halen. Die dikkere, microvezel dingen. Bij mijn karcher moet je de doek tussen 2 klemmen doen. Verschuift bij mij steeds. Mijn moeder heeft er een soort grote washanden van gemaakt. Die schuif ik over de voet heen en zit met klitteband dicht. Als hij vies is, dan heb ik nog een schone kant van de doek om te gebruiken. Dan draai ik hem om op de voet. Vuile kant boven. Schone kant onder. De standaard doek kan je ook omdraaien maar het vuil zit dan toch al in de doek. Bij die van mij niet. Kan morgen wel een foto maken als je wilt.