Hee hallo! Heeft er hier iemand ervaring met een vacuum mee-eter-verwijderaar? Ben erg benieuwd... Heb er niet veel, die ik heb vooral op de neus.. Maar ben erg benieuwd of het écht werkt. Dus kom maar op met die ervaringen
Ook weleens over nagedacht. Maar gebruik nu 2x per dag exfoliant met 2% BHA en poriën veel kleiner geworden dus ook niet meer nodig.
Ik heb er een van alie, en schrok de eerste keer best wel van wat je allemaal opzuigt. Hij werkt dus goed, mits je van te voren even je gezicht stoomt of wat warme washandjes erop gelegd hebt. Als je poriën niet open staan, werkt hij een stuk minder goed.
Ik zag op Facebook zo’n filmpje met tips voor je huid en zo. Daar staat ook op dat als je een vochtig doekje (nog) nat(ter) maakt met geklutst ei en je legt dat een kwartiertje erop, dat je ze dan ook kan verwijderen. Of het helpt?
Ik heb zo'n ding een keer goedkoop kunnen kopen ergens, ik super enthousiast op mijn voorhoofd een mee eter proberen uit te zuigen.. ik haal dat ding eraf , heb ik gewoon een soort mini zuigzoen op mijn voorhoofd. Dus voor mij was het geen succes
Ik heb hem ook. Via Alie dacht ik. Maar ik heb 2 dagen met zuigzoenen aan beide kanten van mijn neus gelopen. Verder werkt ie opzich wel. Alleen uitkijken dat je niet te lang op 1 plek houdt.
Ja dat heb ik dus ook veel gedaan, reviews op google. De een is kei enthousiast, de ander weer niet. Die van Aliexpress zijn niet zo heel goed heb ik begrepen... Had de stille hoop dat hier iemand een keiiii goede ervaring ermee had! Maar helaas...