Hallo meiden, Ik ben sinds een paar weken begonnen met het Gok dieet (grip op koolhydraten)van yvonne Lemmers en heb ook wat boeken van dokter frank. ik eet dus koolhydraatarm en ben er nu 10 kilo mee afgevallen vind het goed vol te houden. Misschien dat er meer meiden zijn die ook dit dieet doen zodat we elkaar een beetje kunnen steunen en recepten kunnen uitwisselen.
Ja hier nog iemand!!! Ik ben er in totaal 30kilo mee afgevallen. Heb nu een periode gehad waarin ik weer heel veel snoepte en ook gewoon alle khd at. Ook gestopt met de pil en tijdens het wachten op de wachtbank hier en daar extra gesnoept haha Dus het gevolg bijna 5 kilo aangekomen. Daarvan er nu weer twee vanaf. Ik moet zeggen ben met dokterfrank begonnen maar heb altijd wel meer als 30gr khd op een dag gegeten. Ik at bijv 1 x in de week brood, de rest yoghurt. (bijv optimel vruchten yohgurt) Ook 1x in de week rijst aardappels of pasta. Maar ik dronk geen frisdrank, snoepte niet en at niet heel veel, behalve van groentes. Daar lette ik dan weer niet op hoeveel ik ervan macht en deed dan ook gewwoon een beetje kaassaus erover. Ik ben nu weer begonnen dus met het dieeet. Gaat op zich wel goed, als de chocolade pepernoten maar uit mijn buurt blijven hahah Moet eigenlijk nog tien kilo en dan vind ik het wel welletjes. Ben ook 187 lang dus mag wel 85 kilo wegen.
Floor jeej 30 kilo wat goed zeg. Hoe lang heb je erover gedaan? Ik eet denk ik rond de 25 khd op een dag soms iets meer en soms wat minder. Ik mag geen joghurt of kwark of heb je iets waar niet zo veel khd inzitten? Moet zeggen dat ik gisteravond ook ff los ben gegaan met de choco pepernoten. Merk wel dat ik het moeilijk vind om nieuwe dingen te bedenken ben echt nog zoekende. Ik mag nog wel ff doorgaan om 85 kilo te wegen ben 182 cm. Heel veel succes alvast
Ik at wel meer als 25 khd op een dag.. ging het ook niet tellen. Ik ben 1 april2011 begonnen, dus wel al een tijdje bezig. Maar eigenlijk ook vanaf juni 2012 niets meer afgevallen en gestopt met lijnen. Ik at in het begin magere yoghurt met pinda's hahaha wel de ongezouten. Balen dat je geen yoghurt mag, want nu heb je een dieet waar je ook geen brood mag... Misschien kun je wel die wasa cracker eten, van wasa zijn er die maar 5khd bevatten. Qua avondeten vind ik het niet zo lastig. Laat gewoon overal mijn aardappels, rijst en pasta weg. Wat ik lekker vind is: een saus maken van hamblokjes, champignons paprika (net wat je allemaal lekker vind) en dit roerbakken. Dan boursin erdoorheen en dat eten met rucola sla eronder jummie!!! Maar gisteren had ik champignons sperziebonen en kipfilet ook lekker. Als je de aardappels erg mist (eigenlijk het derde bestand van je maaltijd) kun je er ook een ei bij koken en deze erbij leggen. Zo heb je minder het idee dat je iets mist
Ik eet koolhydraatarm brood en eet ook elke dag een vezelcracker zit 3,5 khd in. Ik eet ook met avondeten alles behalve de aardappels, kijk natuurlijk wel naar de khd erin. Klinkt wel lekker dat sausje met boursin, roerbak ook vaak champignons met paprika en ham heerlijk. Heb nu chocolade gemaakt van coconutolie en cacoapoeder en noten daar zit ook bijna niks in en is best lekker als je een keer zin in chocolade hebt. Je moet wel van pure chocolade houden dan haha. Vandaag 1 eitje gebakken vanmiddag een eiwitshake en komkommer en vanavond ovenkaas met verse groenten jammie.
Hier tijdje terug bezig geweest in 1e week gelijk 5 kilo eraf.. Klassieke fout dan kan ik nu wel meesnacken op die verjaardag.. Mijn lijf kan overduidelijk niet over khd .. Maar ben er verslaafd aan.. ook gewoonte... Het is namelijk niet dat ik het weer op de oude manier kan gaan eten in de toekomst.. Op dieet forums die ik vind is het allemaal zo extreem en alleen op afvallen gericht.. Ben benieuwd of jullie meer lekkere tips hebben om khd arm.. Maar toch lekker te eten.. Anders is volhouden zooooo zwaar..
Hooi, Ik doe niet aan dit dieet, maar ben wel op zoek naar iets wat voor mij werkt. Kan iemand mij meer over dit dieet vertellen? Groetjes