Wat kopen jullie voor Sint/Kerst?

Discussion in 'De lounge' started by Boommm, Oct 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Voor schoonfamilie, eigen familie, je partner en wat staat er op jullie eigen verlanglijstje? :D

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Voor sinterkkaas niks
    kerst geen idee. :)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Wij gaan lootjes trekken en meestal vraag ik dan wijn, tijdschrift, een lekkere koffie,

Dit jaar vraag ik waarschijnlijk een tegoedbon van een winkel waar ik graag kom. Kan ik lekker zelf wat uitzoeken

4. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

Jan 24, 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier eigenlijk altijd iets van rituals. Wij hebben het iets breder als bijv mijn broer en zus. Ze vinden rituals allemaal zo lekker en fijn maar kopen het nooit omdat ze het te duur vinden. Vaak geven wij dit dan met de kerst

5. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Met sinterklaas ligt het eraan wie zijn lootje ik heb :p
    Zelf vraag ik meestal iets qua deco voor in huis.
    Sinterklaas vieren we met schoonfamilie.

Kerst weet ik nog niet hoe we dat gaan doen.

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Sinterklaas, inderdaad lootjes trekken.. Doen we elk jaar met mijn schoonfamilie. en voor de kids kopen we allemaal iets zodat zij meer cadeautjes krijgen van Sinterklaas ;)

Kerst, vieren we met mijn ouders. Vieren we klein, het blijft geen feest :p Leggen geld bij elkaar en kopen iets 'groters' voor elkaar. Dus 1 cadeau. Dit jaar vraag ik nieuwe sneakers (nike/adidas). En voor mijn zoontje 1 groter cadeau en max 2 kleinere cadeautjes.

7. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,791
    9,309
    113
    Gelderland
    Voor mijn man wil ik kijken voor een vispas zodat hij in het voorjaar eens een hengeltje kan uitgooien met de jongens. Dat roept hij wel eens dat hij dat leuk zou vinden. Op zijn lijstje staat trouwens een PlayStation ;).
    Voor ouders en schoonouders flesje wijn oid. Misschien dat we er nog wat bij doen maar zou zo niet weten wat. Ze zijn ook bijna allemaal rond die tijd jarig.

Ikzelf zou wel een activity bandje willen hebben. Ik slaap onrustig en val niet af, ben veel moe dus ik hoop dat dat een beetje inzicht kan geven.

8. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Voor de volwassenen een chocolade letter en voor de kids nog geen idee. Met de kerst doen we niet echt aan kado's, kids geloven nog in Sinterklaas dus dat vieren wij groter.

De oudste wilt heel graag boeken hebben dus ik zit er aan te denken om de reeks van Kippenvel te kopen en hij wilt ook de boeken van Het leven van een loser ( ofzoiets )

De jongste wilt van alles, die is al blij met een bellenblaas haha dus daar moet ik echt nog voor snuffelen.

Heb wel al voor beide een DVD gekocht. De oudste krijgt Jurrasic World en de jongste De Boxtrollen.

9. noekieb

noekieb Lid

Oct 8, 2015
    99
    0
    0
    Ben ik nog helemaal niet mee bezig:$
    De boeken van bart smit ed zijn wel al binnen maar die liggen nog apart.
    Eerst nog 2 verjaardagen te gaan :D

10. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Nov 25, 2014
    2,068
    0
    0
    huismama
    Sinterklaas: voor de volwassenen alleen wat lekkers waarschijnlijk. Soms doen we nog aan lootjes trekken en dan een kleinigheidje voor €10 zodat niet alleen de kinderen cadeaus in de zak vinden.
    Maar grotendeels is het toch voor de kinderen. Tot nu toe hebben we voor onze dochter een Minnie Mouse aankleedpop gekocht, Mens Erger je niet Disney Prinsessen versie en een pyjama van Sofia het prinsesje :p

Kerst: nog geen flauw idee haha :p Waarschijnlijk krijgt iedereen dan 1-2 cadeaus voor onder de boom.

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Leuk om te lezen!

Gaat wel over volwassen en dus niet over de kindercadeautjes, vandaar dat hij ook in de lounge staat.

Op mijn verlanglijstje staan;
    Lekkere warme gebreide sokken
    Een goed boek
    Nieuw flesje flowerbomb van viktor en Rolf
    Paar Allstars
    Leuk kookboek
    Nieuwe blender
    Mooie ketting

Voor vriend ga ik kopen;
    Horloge
    Boek
    Dvd
    En een spelletje voor de PlayStation

Voor (schoon)ouders
    Abbo op tijdschrift (sm)
    Bloemzaadjes (sm)
    Vogelhuisje (sm)
    Dvd box (sv)
    En verder weer ik het nog niet..

12. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Voor ons al volwassenen een gezelschapsspel
    Verder geen cadeaus ja met kerst kook ik voor beide families. Dat vind ik genoeg cadeau ;)

13. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Veelste veel plastic en andere troep en overbodig veel (duur) eten...

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Voor Sinterklaas doen wij surprises met gedicht en een cadeautje van 15 a 20 euro. Kerst doen we niets.

Ik denk dat ik dit jaar een Sims 4 uitbreidingspakket vraag. (volgens mij zijn de goedkoopste rond de 15 euro)
    En een chocoladeletter natuurlijk :D

15. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,361
    113
    Female
    Wij vieren sinterklaas bij mijn ouders groots, met lootjes voor de volwassenen (cadeautje 15 euro en gedicht) en bergen vol cadeautjes van 'sinteroma' voor haar man, kinderen en kleinkinderen. Het is elk jaar weer veel te overdadig, dus thuis houden we het klein. Waarschijnlijk 6 dec in de ochtend cadeautjes uitpakken, voor mezelf een nieuwe gezinskalender en pantoffels, voor vriend nieuwe sokken en een rugzak, voor de kinderen 1 groot cadeau (loopfietsje en babywalker) en max 5 kleine cadeautjes. In de middag pepernoten bakken en warme chocomel drinken.

Met kerst doen we niets qua cadeaus, we gaan wel bij familie eten kerstavond en 1e kerstdag (ik moet werken 2e kerstdag).

16. tuc

tuc Niet meer actief

Voor kerst niks, voor sint weet ik nog niet wat ik koop voor iedereen, voor mn pa een boek meestal, voor mn moeder vaak iets van rituals. Voor de anderen nog geen idee. Iedereen maakt als het goed is wel een lijstje op lijstje.nl dus ik kijk daar even.

Wat ik op mn lijstje heb:
    - boek
    - dekbedovertrek
    - sokken
    - ovenwanten😂
    - grote theedoos
    - knutselboek

17. p1982

p1982 Niet meer actief

heb op me lijstje
    - geurkaarsje
    - waxinelichtjes
    - sokken
    - ovenwanten
    - nieuwe mokken

18. Ik vraag zelf een agenda en ik heb gevraagd of m'n man wil proberen om oude Mijn Geheim-tijdschriften te scoren op marktplaats, uit 2014 en 2015.. Ben benieuwd of 't hem gaat lukken :D

Voor m'n man koop ik een trui, handschoenen met vingers die ook op touch screens werken ;) en verder heb ik nog geen flauw idee.. Hij vraagt om allemaal van die domme gadgets die én veel te duur zijn, én waarvan ik zeker weet dat hij er misschien 3 keer iets mee doet, om het vervolgens links te laten liggen..

Voor m'n moeder ben ik nog niet verder gekomen dan pantoffels, m'n oma krijgt elk jaar een M&S-cadeaukaart..

Wat m'n zusje krijgt, zeg ik lekker niet, want die leest mee :cool:

19. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

Aug 15, 2015
    1,086
    156
    63
    Met Sinterklaas trekken wij lootjes en dat hebben we nog niet gedaan dus ik heb geen idee wat dat wordt of voor wie. Met kerstmis doen we niet aan cadeautjes, dus dat is snel klaar :p

20. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,173
    4,483
    113
    Sint doen we nog niet, voor kerst doen we met schoonfamilie trekken we lootjes en kopen we voor ca 30 euro een of een paar kado's. Ik maak een lijstje waar ze dan uit kunnen kiezen.

Ik vraag:
    Lekker kookboek (van jamie oliver ofzo)
    Broodrooster (is pas stuk gegaan)
    Rituals (douche schuim of bodybutter)
    Mooie sjaal
    Agenda

Mijn man vraagt vaak een boek (een thriller uit de top 10 ofzo), bier, een portemonnee, sokken, pantoffels zoiets.

Schoon- moeder/vader/zusje zijn ook altijd van boeken en agenda's of bijvoorbeeld een keer mooie luxe theedoeken ofzo

Share This Page