koolhydraatarm dieet ervaringen gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door angel12, 26 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Nee t was echt nutridrink
    Ik weet ook de details niet :D

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nutridrink is ook gewoon een soort eiwitdrank. Alleen zitten er ook nog vetten en vitamines in. Het valt onder ‘medische voeding’, die een diëtiste voorschrijft. Mijn vader heeft dat een tijdje gebruikt toen hij ziek was.

3. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Ik heb goede ervaringen met foodsisters, je kan een weekmenu gratis downloaden via site.

Wel werd ik duizelig dus ben ik even gestopt, ik voelde me ook niet echt fitter maar ik at gezonder dan ooit :)!
    Ik viel eerste 5 weken 4 kilo af? Daarna niet echt meer maar ik ging ook meer eten die laatste 3 weken

Geen ervaring met pco, mijn gyn zei trouwens dat je niet vlak voor het zwanger worden veel moet afvallen. Ik weet het niet precies meer waarom trouwens. Ik dacht vanwege de afvalstoffen?

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #24 Devilschase, 27 okt 2018
    Laatst bewerkt: 27 okt 2018
    Wij eten al bijna een jaar koolhydraatbeperkt, dus niet arm. Wij eten max 150khd per dag in de vorm van groenten, vis, noten, kaas , bessen, vlees, eieren etc. Ik eet geen vlees maar man wel. Ik eet alleen vis.

Bevalt heel goed. Ik eet nu 2 keer per week wel rijst of pasta omdat ik teveel afviel. Wij hoeven niet af te vallen maar wilde gezonder en puurder gaan eten.

Naar mijn werk neem ik ruim 800-900 gram groenten mee. Komkommer, wortel, paprika, tomaat met een dip van fijngeprakte feta met een lepel Griekse yoghurt en cayennepeper.

Daarnaast makreel, bessen, kaas en noten. On de dag neem ik een gekookt eitje mee. Ik eet bovenstaande de hele dag door, Dus elk uur een paar stukken groenten, kaas en vis waardoor je bloedsuiker op 1 niveau blijft en je geen schommelingen krijgt in de vorm van pieken.

In de ochtend drinkt ik een eiwitshake met zonnebloempitten en lijnzaad.

Bij ons is het geen dieet maar een leefstijl. We slapen beter, kakken beter en veel meer energie. Fruit mag he gewoon eten maar dan in de vorm van frambozen , blauwe bessen etc. Alles wat in het Engels rijmt op "berry" .

Als diner eten we veel salades met bijvoorbeeld gegrilde geitenkaas en walnoten of een gevulde portabella met tomatensalsa en veldsla.

Kinderen eten normaal.

De serie " hoe word ik 100?" Is ook heel interessant om te kijken.

laurazoey, tantetil en Spoetnik vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina