Hoi dames, Ik ben gisteren begonnen met ovu testen en zag dat ze over de datum waren (aug. 2010 hihi) ze deden het nog wel gisteren, toen zat ik op dag 12 en vandaag dag 13 na mijn laatste menstruatie... ze gaven allebei negatief aan... nou zou dat natuurlijk best kunnen... maar neem aan dat als ze over de datum zijn, ze niet meer te vertrouwen zijn? Sowieso vanmiddag maar ff nieuwe kopen... ze zijn van clear blue met zo'n smiley...
Persoonlijk denk ik dat er met zo'n test weinig over de datum valt te gaan dus denk dat je ei nog komt... maar een test die nog houdbaar is, is voor de komende dagen miss een goed idee
Wat mij is opgevallen... Vorige maand had ik testen die tot zomer 2012 houdbaar waren, dus nog goed, maar deze namen urine langzamer op dan de nieuwe testen van deze cyclus die tot 2014 houdbaar zijn..
Nou heb vanmiddag nieuwe gekocht. Ik vind die met die smileys erg handig, maar jeetje wist niet meer dat die krengen zo duur waren... maar goed, tis voor een goed doel laten we maar zeggen