hij is echt lekker!!! Ik vind gekookte bloemkool echt heel vies...die geur alleen al, maar dit was best lekker. Wel veel werk, dus ik vraag altijd of mijn moeder hem maakt
Valt nog wel mee dus.... en even lekker genieten van zo'n momentje met je zoontje is ook gewoon fijn. Mijn 2 oudste waren afgelopen zaterdag met papa naar Ajax en de jongste bleef bij mij en wilde sushi gaan eten. Dan probeer ik wel 'goed' te eten, maar lukt ook niet altijd... Al was ik deze keer wel gewoon in ketose gebleven... heel fijn
Bloemkool goed uitknijpen als je de "huzarensalade" maakt.. Ik heb wel eens de pompoenovenschotel gemaakt.. zooo lekker
@Fietwordtmama ja je hebt helemaal gelijk hoor. Als je dan toch 'zondigt' kun je er beter van genieten ipv je schuldig voelen. Ik weet het. Want dan voel ik me rot, en emo-eter als ik ben, ga ik dan juist nóg een keer de fout in. En het meest vervelende vind ik dat ik nu compleet uit ketose ben, en dus waarschijnlijk weer van die fijne 'bijwerkingen' krijg voordat ik weer in ketose ben. En met een baby en slaaptekort heb ik eigenlijk zó geen zin in hoofdpijn... Maar ik zag mezelf vanmiddag op een foto die dochter maakte en daar schrok ik best wel van. Dus ik moet er toch echt aan geloven.
Tnx voor de support! Vandaag een goede dag gehad. De avonden zijn vaak het makelijkste deel van de dag dus ik verwacht vanavond geen problemen meer. Even een weekje bikkelen waarschijnlijk en dan zal het hopelijk weer wat meer vanzelf gaan. Deze vanavond klaargemaakt: https://www.gobento.nl/andijvie-quiche/ Zeer aan te raden!
@Ligero wat fijn dat je weer op de goede weg zit, keep it up! @kleinepien Jammer dat je uit ketose bent, ik hoop dat het deze keer meevalt met hoofdpijn enzo. Heb je stripjes om te testen? Dames.. sóms is het niet goed kunnen wegdoen van spullen/kleding helemaal niet zo slecht. Ik had kennelijk nog een gewone zwarte broek, een soort jogging/huis-broek (niet zo'n HEEL lelijke, hij valt mee en alleen voor in huis ) en een badjas in mijn kast liggen die ik net te klein gekocht had vorig jaar. En raad eens wie ze nu wél past? Ik pas nog maar 1 van mijn huidige broeken (in de zomer draag ik bijna alleen maar jurken/rokken) dus dit komt even heel lekker uit. Wie wat bewaart heeft wat!
Die quiche ziet er heerlijk uit. Die ga ik binnenkort een keer maken. En dan een lekker groot stuk bewaren voor de lunch de dag erna.
@Vlinderbloem : ja, die heb ik. Ben er weer volledig uit, helaas. Maar goed, even doorzetten dan maar.
Nou mijn fitatuapp zag er goed uit toen ik alles had ingevuld net. Was het vergeten.. Vanavond lekker gesport. "Vive" 494kcal verbrand. Net wel weer even een yoghurt gehad met whey. Paste allemaal nog in mijn dagtotaal. Ook net een paar stukje kip gehad. Maar helaas staan daar de voedingswaarde niet op.. dus hoop maar dat dat goed is gegaan. T is een tik van mij wanneer ik van sporten thuis kom en ga douchen dat ik op de weegschaal ga staan. Gewoon zomaar. Vanochtend was dat dus 73.9 vanavond 73.3 hahaha
Deze ochtend starten wij met koffie en gy met bosvruchten en pecannoten. Al mijn vitaminepillen weer ingenomen. Merk dat ik als ik die niet inneem ik last krijg van mijn spieren. Nou heb ik al aantal jaren last van ijzer en vitb tekort dus die moest ik al standaard innemen. Als ik dus kha en pillen heb heb ik dus totaal geen last van hoofdpijn en spieren. Opzicht wel fijn. Wat ik eigenlijk nu wel standaard doe. Ik heb al jaren last van mijn darmen. Helaas niks aan te doen en zit aan die zakjes van de HA. Maar als ik elke ochtend 1 beker optimel drink gaat het helemaal goed.. het is absoluut een no go!! Maar het werkt dus pas mij er op aan. Vanochtend was mijn weegschaal weer aardig
Ik heb toch zo heerlijk geluncht! Heb erg weinig in huis want op donderdagavond doen wij boodschappen voor de hele week dus als we alles snel hebben op gegeten heb ik donderdagmiddag dus praktisch niks meer (heb eigenlijk ook niet echt een voorraad). Ik zat eigenlijk in gedachten al een heerlijke boterham met hagelslag te eten maar dacht aan jullie en dat ik toch ff moest improviseren. Dus rookkaascrackers gemaakt, zelf een snelle eiersalade gemaakt, ontbijtspek uitgebakken en in stukjes gescheurd door de eiersalade heen en daarna nog pijnboompitjes erop. Was echt zo lekker. Heb er wel 4 op met nog een groot stuk komkommer erbij. Vanavond even uitgebreidere reactie maar wilde deze lekkere lunch met jullie delen
Ik heb net een stukje olijf-tomaat kaas gehaald bij de kaasboerderij hier. Zo lekker, ik word altijd blij van kaas.
Ziet er lekker uit!! Vind dat ook altijd lekker met filetamerican en uitjes.. Had trouwens ook heerlijk gegeten vanmiddag Kip, komkommer, tomaat, ei, ui, mayo en kruiden
Goed bezig jullie! Ik niet. Zit lichtelijk aangeschoten n de trein na de borrel van vanmiddag. Na een texelT skuumSkuum, een ipa en een tripel Karmeliet vergezeld van bittergarnituur.... Ik wil echt niet meer op de weegschaal. Maar voel me wel heerlijk giebelig Pfff morgen weer braaf hoor.
Haha @Fietwordtmama jij zult lekker slapen straks. Morgen hopelijk weer op goede voet verder! Wat is jullie favoriete kha gerecht? (Avondeten)