Hoe vaak komt de schoonmaakster?

Discussion in 'De lounge' started by Florina, Mar 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Florina

Florina Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    2,729
    1,165
    113
    Als jullie er eentje hebben natuurlijk ;) Hoe vaak komt ze en hoeveel tijd heeft ze nodig (hoe groot is de woning)?

En heeft er iemand ervaring met Helpling?

2. So fieke

So fieke Actief lid

Sep 18, 2014
    111
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hi Florina,

Ja, wij hebben een schoonmaakster en zijn daar zó blij mee. Ze komt één keer per week 4u. In die 4u heeft ze alles als een razende blinkend schoon gepoetst :D

Helping ken ik niet. Wij zijn via via aan haar gekomen, lukt dat niet bij jullie?

3. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

Dec 9, 2014
    1,484
    0
    36
    NULL
    NULL
    ook als ik er 1 heb wil ik echt niet weten hoe vaak ze komt :D:D:D

Stelletje viespeuken hier joh

4. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

Dec 9, 2014
    1,484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry hoor moest effe....
    Verder ben ik absoluut niet jaloers dat jullie een schoonmaakster hebben hoor ;)

5. adi

adi Niet meer actief

Bij ons komt ze ook 1x per week 4 uur, heerlijk! !! 😜

6. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

Jan 24, 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL

hahahahahaha manlief doet het met schoonmaakster zo 2014 ;)

7. So fieke

So fieke Actief lid

Sep 18, 2014
    111
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha, nou ik denk dat manlief never ever iets met onze schoonmaakster zou willen doen...

:D

En hoe vaak zij komt wil ik al helemaaaaaaal niet weten. Yak :D:D:D
    Maar goed is ze wel. In poetsen dan hè!

8. Manoya

Manoya Niet meer actief

Persoonlijk geen ervaring, maar mijn zus poetst bij iemand en zij komt daar eens per week 4 uurtjes (het is daar echt niet heel schoon).
    Ze stoft, stofzuigt en dweilt en doet extra dingen zoals ramen, keuken, koelkast.

Ligt er natuurlijk wel aan wat je zelf voor ogen hebt, is het voor de extra dingen of echt meerdere keren per week (Vriendin van mij heeft dagelijks een huishoudelijke hulp maar zelf doet ze vrijwel niets op koken na, heerlijk haha)

Succes met je zoektocht, hopelijk vind je een goede hulp!

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier 1x per week 2 uurtjes.

10. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Om de week 2 uur, hebben een grote woonkamer, 4 slaapkamers, badkamer en toilet, ze stoft, zuigt, dweilt en doet altijd iets extra's zoals de ramen.

11. jumphola

jumphola Fanatiek lid

Jan 3, 2014
    2,188
    488
    83
    Zuid Holland
    Een keer per week 4 uurtjes :D

12. A1988

A1988 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,133
    0
    0
    Twente
    Een keer per week 3 uurtjes. Ze stoft, zuigt, dweilt en sopt wat dingen af op de benedenverdieping.verder doet ze elke week detoiletten grondig. Daarnaast pakt ze ook altijd een grotere klas erbij (de keuken, de badkamer, de kozijnen/deuren etc)

13. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Ik zou 1 x per week 3 uurtjes wel geweldig vinden, maarja, ik moet het nog altijd zelf doen. :D

Liefs,

14. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Onze hulp kom 1x in de week 3 uurtjes. Voorheen 2x in de week 2 uurtjes.
    Hier doet ze alleen alles op de begane grond. Stoffen, Stofzuigen, dweilen, 1 van de 2 wc's beneden, badkamer beneden, ramen van binnen en buiten eens in de zoveel tijd etc.

Ik vind t heerlijk, al ben ik blij dat ik nu ook eindelijk na 4 jaar zelf ook weer eens iets kan en mag doen :D

15. Theres

Theres Actief lid

Nov 4, 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    1x per week 2 uur. Woonkamer, keuken, badkamer met bad en douche, 2 toiletten en 5 slaapkamers. Ze doet alles, maw; stofzuigen, dweilen en afstoffen van alle ruimtes. En badkamer en toiletten schoonmaken + iedere week een periodieke taak (zoals ramen, plinten, hoge kasten, drain in badkamer etc).Het is hier wel altijd netjes opgeruimd, kranen droog ik elke dag af en ik zuig ook nog bijna elke dag beneden. Maar, ze is ook wel de beste van het land :)

16. TmvD

TmvD Bekend lid

Jan 10, 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    1 keer per 2 weken 3 uurtjes.
    Ze is afgelopen week voor het eerst geweest en het is mijn zus.
    Ik ben met een burn out thuis komen zitten en dat was een puntje waar ik op toe moest geven. Met 3 dagen werken een man met een eigen zaak en 2 kinderen red ik het anders niet zonder dat ik de kinderen tekort doe en mezelf.

17. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Wow supervrouw is dat. Ik krijg dat allemaal nooit op 2 uur gedaan. Of ja zo van half half.

18. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    1x in de 2 weken, 3 uurtjes.
    Bovenverdieping (3 slaapkamers) stoffen, stofzuigen, dweilen.
    Badkamer soppen.
    Wc beneden soppen.
    Keuken schoonmaken.
    Beneden stofzuigen en dweilen

Soms wat extras er bij.

Hier ook hulp ivm burn-out

19. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    1x in de week 2 personen voor 2 uur.
    Huis is 330m2 en ze doen boven en beneden, stofzuigen, dweilen, slaapkamers, badkamers, wc's, stof afnemen etc zodat ik tussendoor alleen nog maar de kleine dingen doe en dingen zoals de was. Heerlijk hoor. Ik kan niet meer zonder.

20. timafem

timafem Actief lid

Mar 14, 2013
    164
    0
    16
    1x per week 4 uur en ik heb een groot huis (220 m2).
    Ze stoft (met een sopje), zuigt en dweilt boven en beneden, doet de keuken en het sanitair grondig en ze wast tussen door en strijkt en vouwt in de tijd die ze 'over' heeft. Als ik niet zoveel was heb liggen laat ik haar een ander klusje erbij doen, meestal de ramen aan de binnenkant en/of de koelkast.

Daardoor kan ik het de rest van de week bijhouden (ik stofzuig dagelijks, geen overbodige luxe met 3 kleine kindjes, een kudde buurkinderen en 3 jonge katten), doe de overige was (never ending :$), sop geregeld de toiletten i.v.m. slaperige, 's nachts naast-de-pot-piesende kleuterzoon, doe de keuken, geregeld de bedden en overige calamiteiten...
    Oh ja, en dan werk ik ook nog 32 uur per week, speel nog eens wat met de kinderen, een boodschapje hier en daar.
    Crisis, gek dat ik altijd vind dat ik zoveel te doen heb...:D

Share This Page