Koolhydraatarme recepten

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

ik ben nu ook weer bezig omdat na mijn zwangerschap nog 7 kilo te zwaar weeg.
    en als ik gewoon dieet en ik neem ontbijtkoekje dan heb ik eigenlijk trek in nog een plak.
    het is net chocolade neem je niets van die reep niks aan de hand.
    neem je een blokje dan gaat de reep heel vaak op.

ik heb het boek gelezen van southbeach en dat opende best wel mijn ogen daarin vertelde ze hoe het werkte.
    ik geloode er eerst ook niet in maar werkt dus echt.
    alleen toen raakte ik zwanger(stond al 2 jaar op 70 kilo)en toen wou ik wel wat vaker brood,fruit enz eten toen ben ik dus beetje doorgeslagen.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Even een vraagje.. Hoeveel calorieën eet je dan op een dag en mag ik een voorbeeld van een dagmenu?

Lijkt mij ook erg ongeloofwaardig.. maar heb me wel ingeschreven..:D

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahahah ja he maar stiekum lonkt het wel he :D

4. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik ben ook afgevalen van 105 naar 55, nu na de zwangerschap, woog ik 86!!
    Ben nu terug afgevallen na 70 kilo, maar wil er nog 10/15 kilo vanaf hebben.
    Sport nu 3x in de week, ga mn abbo naar onbeperkt verlengen, zodat ik ook af en toe keer 4x per week kan.

Dieët volg ik niet echt, heb ik toen ik die 50 kilo ben afgevallen ook niet gedaan. Ik let gewoon op suiker en vet. en niet snoepen, echt helemaal niks.
    Behalve heel af en toe snack-a-jacks of droge cracotte ofzo!

Heb me trouwens ook ingeschreven op die website.. kreeg vanochtend mn eerste dagmenu.
    beginnen met ei met spek.. Bleeeh! moet er niet aan denken hahaha! ik vermijd vlees nu juist, eet alleen vis.
    Maar wacht af, ben benieuwd welke menus ik nog meer krijg. :)

5. MamavEsmee

Jep!:D

6. MamavEsmee

Ik heb me ingeschreven en me er iets meer in verdiept maar het is niets voor mij! Ben te gek op pasta en brood.. :D

7. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Mamavesmee: Je hoeft geen calorien te tellen: je mag daarvan zoveel je wilt.

8. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

nou meiden ik ga mezelf weer afmelden op die site...pff das niks voor mij. Ik eet veel te graag brood en aardappelen. Liever 3x per dag een broodmaaltijd voor mij...dus dat is geen doen. Daarnaast lust ik niet zo graag kaas dus is het niet geschikt voor mij....jammer

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ik kan echt niet verzinnen wat ik zou moeten eten op een dag als ik geen brood, aardappel.pasta of rijst mag eten....

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    het is toch maar tijdelijk dat je dat niet eet?

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    probeer het dan eens op deze site www.sanaslank.nl of www.prodieet.nl of www.hippro.nl

daar zijn alternatieven voor brood en pasta....:p hiermee ben ik 27 kg afgevallen sinds april dit jaar...

succes

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Oh nou sanaslank heb ik ook ooit eens geprobeerd , wat is dat vies zeg ! ik werd er echt ziek van , bleek later dat ik 1 van de weinige ben die een eiwit allergie heeft :( tja en dan kan je goed ziek worden van die producten , daarom neem ik ook geen shake's in het dr frank dieet .

Ik ben er voor mezelf uit dat ik met het atkins dieet ga starten !
    ( net weer geconfronteerd met een foto van mezelf en daar werd ik voor de zoveelste keer niet blij van :( )

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Ja dan word het lastig,
    maar ik vond het prima smaken, zowel de shakes als de rest van de maaltijden ik had er wel uit geplukt welke ik lekker vond smaken hoor

succes met afvallen....

14. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hallo,

ik ben vanaf juni bezig met het atkins dieet.
    als je fantasie rijk bent kun je er redelijk gezond en gevarieerd eten en afvallen. je mag vis, alle soorten vlees, ongezouten noten, elke dag 1 a 2 eieren eten, ik eet alle soorten groente bij mijn stukje vlees/vis savonds. tomaatjes, komkommer, kaas, zelf geklopte slagroom. etc.

tip: wel extra voeding supplementen nemen multi viatamine.
    ik ben inmiddels van 106 kg naar 83 kilo gegaan,
    maar omdat we sinds kort voor een kindje willen gaan, ben ik alweer aan het afbouwen. omdat ik nog meer variatie en mijn eten wil hebben.

Deel Deze Pagina