Ik heb een miskraam gehad met 5 week 3 dagen, Begon met stolsels en helder rood bloed nog meer stolsels dag 2 hetzelfde als dag 1 en vandaag dag 3 al minder Het is niet zo erg geweest dat ik mijn maand verband moest verversen dat deed ik 1 keer daags het was meer dat er echt veel kwam als ik ging zitten en daarna afveegde, dan was het echt wel veel zoals een ongesteldheid. Dag 1 menstruatie pijn gehad dag 2 minder vandaag geen last af en toe een steekje ook slijm gehad wat als vruchtbaarheidsslijm is .. Voelt echt als een eisprong nu.. Vandaag een echo gehad Gewoon op de buik, niet inwendig vandaar mijn vraag.. Er was al geen grote baarmoeder meer te zien geen zwangerschapsring wel 2 streepjes tegen elkaar aan heeeeel klein. Er was al geen verschil te zien tussen de blaas en baarmoeder Maar nu achteraf denk ik van had er geen inwendige echo gemoeten? Toch maak ik me weer druk.. Help?
Hoi Lifewithatoddle, persoonlijk zou ik altijd inwendig kijken, maar dat is meer omdat ik alles goed in beeld wil krijgen. En bij een hele vroege zwangerschap of na een miskraam zie je het via de buitenkant vaak niet zo scherp. Maar als de echoscopiste het beeld goed vond en er een conclusie uit kon trekken samen met je verhaal, zou ik het toch maar aannemen. Als je komende dagen toch buikpijn krijgt of meer bloedverlies, bel je je vk om te overleggen of een extra echo nog nodig is. Maar als het hierbij blijft, dan mag je er van uit gaan dat je toch een volledige miskraam hebt gehad. Sterkte komende tijd en ik duim voor jullie dat er snel weer iets komt om naar uit te kijken. Groeten Brigitte