Ik wil hier toch ook ff mijn verhaal neerzetten, misschien weten jullie wel wat het is.. Ik heb sinds gisteravond rond half 8 een constante buikpijn in mn onderbuik. Behalve als ik op mn zij ga liggen dan is t meestal weg. Als ik sta is het t ergste en ook als de baby onderin beweegt doet t vreselijk pijn. Aangezien ik nergens kan vinden wat dit kan zijn, leg ik deze vraag bij jullie neer. T voelt alsof ik al dagen geen ontlasting heb gehad, terwijl ik toch zeker 2 soms 3 of 4 x op een dag naar de wc moet. Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Moet ik nu denken aan geïrriteerde darmen of is t iets wat met t kindje te maken heeft? Alvast bedankt!
Hoi patroeska, Ja het kan zijn dat je darmen geirriteerd zijn. maar het zou ook een blaasonsteking kunnen zijn. Laat voor de zekerheid je plasje na kijken bij de huisarts. Het kunnen ook indalingweeen zijn je kindje zal zich steeds dieper in je bekken manoevreren. groetjes Imke
Dank je wel, ga ik gerust(er) t weekend in. Ik denk zelf aan geïrriteerde darmen omdat ik niet méér moet plassen ofzo en mn urine is vorige week nog gecheckt bij de vk. Hopen dat dit snel over gaat, want t doet af en toe hels pijn. Ps indalingsweeën voel je die constant dan? Fijn weekend!
Hoi hoi, De verloskundige test gewoonlijk niet op een blaasontsteking en een blaasontsteking kan symptoomloos verlopen dus miscchien geen gek idee om toch je urine te laten controleren. Ook indalings weeen kunnen een continue zeurend gevoel geven. Doe het rustig aan! Imke