Hallo dames Heb al een paar weken mn ogen laten vallen op een 80 cm grote Nijntje lamp, echt super leuk, maaarr...in de winkel overal 180 euro... nu via marktplaats een verkoper gevonden die m nieuw in de verpakking, gratis wil opsturen voor slechts 139,- al een paar keer geprobeerd afspraak te maken maar hij kon elke keer niet en stelde voor dat hij m as vrijdag zou kunnen opsturen... mn gevoel zegt dat er iets niet klopt, maar wat denken jullie? hij gaf geen reactie waarom de lamp weg gaat, maar ik zie elke keer weer een nieuwe advertentie van m staan met dezelfde afbeelding.. dus een illegale versie of...? als hij m opstuurt en de lamp doet het niet/voldoet niet, zijn we toch verzendkosten van terugzenden kwijt.. moeilijk... kan ook niets over de verkoper terugvinden en tel word niet beantwoord.. help???
Je hebt ook kans dat hij hem helemaal niet verstuurd natuurlijk, zou het er niet op wagen en anders op gaan halen.
Is de aanbieder Robert uit Utrecht? Staat dat die al 5,5 jaar actief is op MP. Lijkt me als die niet zuiver is allang 'n keer aangegeven zou zijn.
ja ik zou het echt niet doen, bij mijn zouden alle alarmbellen gaan rinkelen.. tel. word niet beantwoord. je kan hem niet ophalen. ontwijkt je vraag over waarom weg doen.. neuh ik zou het niet doen!
Als iets te mooi is om waar te zijn is dat het meestal ook! Zeker bij zulke bedragen zou ik er op staan om m op te halen. Te veel risico dat je helemaal niets krijgt en je geld kwijt bent!
Het scheelt je 'maar' 40 euro, begrijp ik?! Niet dat ik 40 euro geen geld vind hoor, je kunt er leuk boodschappen van doen, maar als jij er al een slecht gevoel bij hebt, dan zou ik het risico voor dat kleine verschil niet nemen! VOlgens mij is ie via Wij Jonge Ouders wel eens in de aanbieding....
Hoezo terugzenden???? Bij een particulier lijkt me dat geen optie, dan zou je het moeten afhalen als je het niet vertrouwd.
hier 149 euro voor de 80cm lamp!! En gratis verzenden.. Dus ik wist het wel.. nijntje lamp 80 cm hoog | anel | merken | bedbad.nl - dekbedovertrek - badtextiel - behang
Leuke lamp he? Ik wil um ook heel graag hebben Maar als ik jou was zou ik ietsje meer betalen bij een (web)winkel die je wel vertrouwt.
Ik zou het ook niet doen, Ik heb hem trouwens staan in de babykamer en ik vind hem echt super. Hij geeft ook een heel mooi zacht licht!
als je gevoelt zegt dat je het niet vertrouwd: niet doen. zeker niet als het om zulke bedragen gaat. liever iets meer uitgeven bij een webwinkel en zeker weten dat je hem binnen krijgt.
ik zou het idd. ook niet doen als het om zo'n bedrag gaat. Enkel afhalen, lijkt mij. Als hij de lamp kwijt wil, dan gaat hij daar echt mee akkoord. Zoniet, dan weet je genoeg.
Dank voor de reacties dames!! Een vriend van ons gaat m deze week waarschijnlijk ophalen, die woont in de buurt ik laat het weten als we m binnen hebben! liefs blijepreggie